לעתים נדמה לנו שאנחנו יכולים לעזור לקרובים לנו ולא אחת יש בלבול נוכח המחשבה שאנחנו סבורים שהעזרה שלנו רצויה ותתקבל בברכה. מה שאנחנו לא לוקחים בחשבון זה שעקב מצב נפשי או רגשי בהחלט ייתכן שהיקרים לנו פשוט לא רוצים או לא מסוגלים לקבל את העזרה שאנחנו מציעים להם. קחו למשל את התופעה של אגרנות כפייתית- אדם אוסף אל ביתו חפצים מכל הבא ליד, אוגר שאריות מזון ואשפה וחי בבית עמוס חפצים ומלא לכלוך.

הפרה רוצה להניק יותר משהעגל רוצה לינוק

האדם הסביר יטעה לחשוב שאותו אגרן חיכה לנו שנבוא ונפנה אתו את הבית, אבל מהר מאד הוא עלול לגלות שלא כך הדברים. במצבים המורכבים הללו הקושי העיקרי הוא התנגדות של האגרן לשנות את חייו, לשנות הרגלים וליצור סביבת מגורים אחרת. התסכול של הקרובים לו נוכח היעדר שיתוף הפעולה עלול לעתים להביא לסיום היחסים, מה שבוודאות ישמר את המצב כמות שהוא. נשאלת אפוא השאלה מה אפשר לעשות במצבים מהסוג הזה. או במלים אחרות, כיצד נעזור לקרוב משפחה שמתגורר בדירה מלוכלך עמוס חפצים ואשפה?

אז מה הפתרון?

התשובה באופן לא צפוי, פשוטה: המרכז לפינוי דירה בישראל. ממש כמו שכדי לתקן את האוטו נלך לאיש מקצוע, כך פינוי דירה במצב כזה מחייב גורם מקצועי שמצויד בכלים מתאימים, ידע וניסיון. המקצועיות של הצוותים שלנו באה לידי ביטוי לא רק במובן הגשמי של כלי עבודה, חליפות הגנה, משאיות להובלת האשפה, אלא גם במובן הרגשי עם ההבנה שתהליך כזה מחייב יצירת אמון מול בני הבית.

לכן, בשלב הראשון נשוחח עם בני הבית ונבין מהם הצרכים, מהם החששות ובהתאם נבנה את תכנית העבודה. בשלבים הבאים נרוקן את הבית מהאשפה ונדאג להביאה למקום מוכר כדי למנוע הופעת מכרסמים באזור. בהמשך לפי הקצב של בני הבית נטפל בכל מה שדרוש תיקון, ננקה, נבצע ונבצע הדברה. המטרה היא להביא את הבית למצב ראוי למגורים לפי דרישות המשפחה.

מה הסיבה שאנחנו כל כך טובים?

ההצלחות של המרכז לפינוי דירה בישראל מוכחות בשטח וההצלחה שלנו קשורה במקצועיות ובשירות שניתן על ידינו ללא דופי. גם אתם רוצים לסייע לקרוב משפחה שנמצא במצב דומה ולא יודעים איך? צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן