מי לא מכיר את האיש הזה בשכונה שאוסף כל מיני חפצים מוזרים? מי לא מכיר את האישה שנוברת בפחי האשפה ומוציאה מהם פריטים שונים, בין אם שימושיים ובין אם לא? האנשים הללו סובלים מתופעה שנקראת אגרנות כפייתית והיא מביאה אותם לאיסוף קדחתני ואובססיבי של פריטים שונים החל ממזון, המשך בעיתונים וספרים וכלה בבגדים, צעצועים ועוד. התופעה צומחת על רקע רגשי אבל מתבטאת באופן פיזי למדי עם מראה מחריד, ריחות רעים מאד וכמובן השפעה על הבריאות של בני הבית.

מה הסכנה באגרנות כפייתית?

בעיות של קוצר נשימה, מחלות זיהומיות וכמובן סכנת מעידה ונפילה של חפצים על בני הבית הן רק חלק מהתופעות שיכולות להיווצר בעקבות חיים בבית של אגרן כפייתי. לכך מתווספת כמובן תחושת הבושה שמביאה את האגרן ובני ביתו לבדידות מזהרת. במשך הזמן הבדידות הזו מביאה למצב שבו בני הבית לא מזמינים בעלי מקצוע שיטפלו בתקלות שונות והתוצאה היא בית הרוס, לא מתפקד, עמוס בחפצים ומלוכלך שהחיים בו הם סכנה ממשית ומזמנים איכות חיים ירודה.

מה הפתרון?

הפתרון, מסתבר קל ופשוט. המרכז לפינוי דירה בישראל מעניק שירות מיוחד וייעודי למקרים מהסוג הזה עם חבילה מותאמת אישית שמעניקה לכל משפחה ולכל נכס בדיוק את השירותים שלהם הם זקוקים. זה כולל פינוי של הפסולת על ידי מכולות אשפה כנדרש בחוק, ניקוי הבית, פינוי החפצים והרהיטים והעברתם לתרומה או לכל יעד שהמשפחה תבקש, חיטוי וצביעה יסודיים, ביצוע תיקונים קלים לפי הצורך והכנה של הבית לחזרה למגורים.

למה אנחנו?

על השאלה מדוע חשוב להיעזר בשירות של המרכז לפינוי דירה בישראל חשוב לענות בכמה מישורים. מהמישור הפיזי הטיפול בבית כזה מחייב ציוד מתאים וכוח עבודה מיומן. פינוי הפסולת למשל לא יכול להיות לפחי האשפה הציבוריים אלא אל אתרים מוסדרים, כדי למנוע התפשטות של מזיקים בשכונת המגורים.

מההיבט הרגשי, נדרשת סבלנות רבה ברתימת האגרן ומשפחתו לאחר שנים של חיים בזוהמה לחולל שינוי, ואת זה יכולים לבצע הצוותים המקצועיים שלנו שמכירים את הנושא מקרוב ולאחר שנים של עבודה בתחום הם יודעים כיצד להגיע אל הלקוח ולהביא אותו להסכמה לביצוע השינוי. פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *