המרכז לפינוי דירה בישראל – ממציאים את ההגדרה של פינוי דירה מחדש

כשמדברים על הליך של פינוי דירה נהוג לחשוב שזו רק דירה אבל מסתמן כי בעידן החדש זה הרבה מעבר לכך וכך מאכלסים המרכז לפינוי דירה בישראל תחת הגדרה בת שתי מילים אין ספור שירותים של פינוי דירה/ בית/ מקלט/ מחסן/ דירת ירושה/ אגרנות כפייתית ואפילו סיוע בעת מעבר לדיור מוגן.
זה כבר לא חדש, שירותי פינוי דירה יכולים בהחלט להעניק חיים חדשים למי שחפץ בכך, אז נכון, יש אגרנים שהחפץ יקר להם יותר מכול אבל מי בכל זאת יכול לשכנע אותם שיש חיים שם בחוץ? איך עוזרים למשפחה כואבת לאחר מות האב או האם לפנות דירת ירושה רוויות זיכרונות? בדיוק לשם כך קיים המרכז לפינוי דירה בישראל זה עשרים שנה ויותר ומאפשר לכל אחד לחיות בכבוד או לנצל את הנכס שניתן לו או שקיים ברשותו בצורה המקסימלית ביותר.

מזה פינוי דירה ואיך זה באמת יכול לשרת אותך?

שירות פינוי דירה הוא שירות המוצע כיום על ידי לא מעט גופים מצוינים המציעים לא מעט הצעות חלקן אטרקטיביות וחלקן פחות. אז איך באמת יודעים על מה הכי טוב ללכת ומה יאפשר לך מעבר דירה מהיר, חיים בדירה באיכות גבוהה, משרד שכיף להגיע אליו ואפילו מקלט שאפשר יהיה חלילה להסתתר בו בעתות מלחמה? החיים מחייבים אותך לכל תהליך שייבחר על ידיך וכאן עולה גם השאלה מה תעשי/ה במצב שבו דירה גדושה בחפצים, אבא שלא מפסיק לאגור, אח שמסרב להיפגש איתך, דירת ירושה גדושת זיכרונות ואפילו גינה שמזמן אי אפשר לשתות על מרפסתה את הקפה של הבוקר. החדשות הטובות הן, שהכול מתחיל בבחירה, במבט עיניים, מפגש קצר אחד והרי את/ה למודי ניסיון ולבטח תהיה לך את האפשרות לדעת מה את/ה עומד לקבל ואיך את/ה תוכל לצאת מהסיפור הזה. בגדול? פינוי דירה זה לא הזזת החפץ אלא הנעת הדברים בצורה מקצועית, אמינה והכי חשוב ברוב המקרים רגישה!

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

מה כולל שירות של פינוי דירה ומאיפה זה מתחיל?

כמו כל דבר בחיים, הכול מתחיל ונגמר בך כך שמרגע שאת/ה לוקח/ת את ההחלטה מגיעה הפגישה הראשונית והיא בלתי נמנעת. בפגישה הראשונה אפשר לדעת כל כך הרבה על האדם אבל הדבר החשוב ביותר הוא להבין אם מי שעומד מולך עומד לממש את כל מה שהוא מבטיח גם בעל פה וגם בכתב. פגישת ההיכרויות בינך לבין המפנה תאפשר למפנה המקצועי לסקור את הנכס שברשותך ולהגיד לך חד משמעית כמה זמן זה ייקח, מה צריך לפנות, אילו תנאי סביבה עומדים לרשות המפנה ובסופו של דבר כמה זה אמור לעלות לך ולכן, אי אפשר להימנע, פגישה אחת יכולה וצריכה להיאמר רק פנים מול פנים ושלא יגידו לך אחרת. לאחר הסכמה על כל הדברים, יעבור איתך המפנה על כל הפרטים, על כל החדרים, המשימות של המיון, הניקיון, החיטוי וכל מה שיידרש כדי להשלים את המשימה. כמו כן ההסכם יתחלק לכל הרצונות שלך החל בפינוי הדירה/ נכס/ מקלט תוך כדי התחשבות במעלית של השכנים, גרם המדרגות שיישאר נקי, חניות שתישארנה פנויות ובגדול לוח זמנים שיסוכם על שני הצדדים ובו יהיה כתוב תאריך תחילת הפינוי וסיומו. עם זאת, עד כה זה נשמע פשוט ופרקטי אבל יש בהחלט פינויים שזה ידרוש הרבה יותר זמן, הכלה ורק לאחר מכן תושג ההסכמה אליה אתה שואף/ת. שלא כמו שאר הפינויים המורכבים ולוגיסטיים הנה דוגמה לפינוי המצריך לוגיסטיקה, טכנולוגיה מתקדמת, מקצועיות והוא כאמור פינוי של דירת אגרן כפייתי.

מזה פינוי אגרנות כפייתית ומה הוא כולל?

מבין כל הפינויים שאי פעם נתקלת בהם, פינוי דירה המושתת על אגרנות כפייתית שונה ביותר היות שזה מתחלק לשתי שאלות שראוי שתשאלנה והן האם האגרן שיבדל לחיים ארוכים חי או שמא זו דירת ירושה שהושארה בהפתעה עצובה לאחר מותו? אם האגרן בחיים שיחייה כמובן, חשוב מאוד להכיל את זה בהיבט הרגשי היות שזה לא הולך לעשות לך חיים קלים אבל את זה את/ה בטח יודע/ת. אם כבר ניסית את הכול, נתקלת בהתנגדויות קשות והמצב רק הלך והחמיר נראה שאין מנוס, יש אנשים מסוימים מאוד שמכירים את זה ויכולים בהחלט לעזור לאגרן וגם לך להבין אותו אחת ולתמיד היות שלא תמיד אגרנים מפסיקים לאגור אבל תמיד אפשר להתחיל מנקודה מסוימת. אז אולי יקיר ליבך יבחר להמשיך ולאגור לאחר שיפנו לו את הנכס אבל מפעם לפעם כמות הזבל תפחת והוא ואת/ה תלמדו להסתדר וללכת בקצב ברור מאוד, הפעם ללא לחץ ועם המון אמפתיה והבנה למצב. במצב של אגרנות כפייתית שנובעת מפטירה של הורה/ אח או קרוב משפחה שהשאיר דירת ירושה המצב הרבה יותר קל, או אז לא רק שלא צריכים להתמודד עם זיכרון שהותירה התכולה בדירה אלא לנטוש ולחזור אל נכס חדש, אחד כזה שאפשר לגור בו/ להשכיר אותו ואפילו למכור אותו לכל המרבה במחיר. קצר, קולע, בטוח, מקצועי והכי חשוב שירות שמבין במדויק את הצרכים שלך גם בעתות קשות!

למה דווקא אנחנו? המרכז לפינוי דירה מומחים בכל סוגי הפינויים

המרכז לפינוי דירה בישראל מציג מומחיות בכל תחומי פינוי דירה ומאפשר גם לך לחיות את החיים שתמיד רצית לממש ולא הצלחת.
• פגישת הכרות ראשונית תוך סקירת הנכס וסביבתו.
• התחשבות בכל הגורמים החל בגרם המדרגות, מעלית השכנים והחנייה שתישאר תמיד פנויה לדיירים.
• מיון כל סוגי התכולות תוך כדי תשומת לב לפרטים הקטנים – הכול כדי שחלילה שום דבר לא יאבד והפריטים היקרים שמסתתרים תחת התכולה או הזבל לא ייזרקו חלילה לפח.
• שמירה על ערך הבית לרבות הערך הסנטימנטלי.
• השלכת פסולת לאתרי אשפה מורשים בלבד.
• ניקוי של נכס לרבות חיטוי חוזר.
• שיפוץ של הנכס במידת הצורך.
• פירוק של אריחים, ארונות חדרים, מטבח.
• כביסת כבסים, כולל ניקיון וניגוב של שיש, כיורים, תנורים, מקרר ועוד.
• טיפול מונע בתחלואים שהיו תוצר של דירה גדושה בזבל כמו זוחלים מסוכנים, לשלשת יונים, תיקנים ועוד.
• תיקון קירות, אינסטלציה, עבודות צבע כחלק מהליך השיפוץ ועוד.
אז אם הגעת למבוי סתום ובן המשפחה שלך מסרב/ת להיפרד מהחפצים, אם אין לך מושג איך מתקדמים מכאן ואיך עוברים לנכס חדש כשיש נכס גדוש חפצים שתוקע לך את הפוטנציאל ואת החיים העתידיים כל מה שהנך צריך זה מפגש אחד שיכול לשנות את חייך מהקצה אל הקצה.
המרכז לפינוי דירה מאפשר לך לצור את הקשר הראשוני, קשר לא מחייב שבו ייבדקו כל התנאים של הפינוי, יילקחו כל המשימות החשובות בחשבון והפינוי יסתיים הרבה יותר מהר ונכון מכפי שציפית.
התקשר/י עוד היום ואפשר למרכז לפינוי דירה בישראל להפוך את הפינוי שלך לקל, יעיל ובעיקר אחד כזה שיאפשר לך לעשות כל מה שנכון למטלות שנותרו פתוחות.
המרכז לפינוי דירה בישראל – פותרים לך את כל הבעיות תחת קורת גג אחת. 

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן