אז בשעה טובה קיבלתם דירה בירושה מדודה רחוקה שהלכה לעולמה ואתם כבר סופרים בראש את פירות ההשקעה שלכם. במציאות, כשאתם ניגשים לראות את הדירה סביר יותר להניח שיתקוף אתכם התקף אסטמה נוכח תחושת המחנק וכמויות האבק העצומות שיש בדירה. דירות של אנשים קשישים על פי רוב עמוסות בתכולה, וזה מפני שעם הגיל הולך ומתעצם הקושי להיפרד מחפצים ולכך מתווספת הבדידות של אנשים מבוגרים שמביאה אותם לעתים קרובות לאסוף ולאגור תכולה אל תוך הבית.

מה עושים עם תפוח אדמה לוהט?

התוצאה היא בית עמוס תכולה ואבק שלכם אין מושג מה לעשות בו. במצבים מהסוג הזה רבים מחליטים למכור את הנכס כמות שהוא כדי להיפטר מתפוח האדמה הלוהט הזה. מה שרוב האנשים לא יודעים זה שמכירת בית במצב כזה מסבה נזק של עשרות אלפי שקלים אם לא יותר מזה, בין היתר כי בית כזה לעולם לא מציג את מלוא הפוטנציאל שלו. נשאלת השאלה מהי ההשקעה הנדרשת בדירה מהסוג הזה, והאם היא פחותה מהתועלת שבהשקעה זו.

התשובה פשוטה: המרכז לפינוי דירה בישראל מעניק טיפול מיוחד וכולל בדיוק למצבים הללו. לא צריך שיפוץ רחב היקף או תהליך ארוך כדי להביא דירה מהסוג הזה למצב אופטימלי. צוותי העבודה המקצועיים של המרכז לפינוי דירה בישראל יבצעו בנכס תהליך של כמה ימים שבמהלכו יפנו את התכולה והפסולת, יבצעו בבית תיקונים קלים כפי הנדרש וכמובן יצבעו וינקו את הבית. בשלב הבא תוכלו להחליט בשום שכל מה לעשות בנכס- האם למכור, להשכיר או לגור בו בעצמכם.

עלות מול תועלת- כמה זה שווה לי?

במבחן העלות מול תועלת מדובר על עלות זניחה למדי ביחס לתועלת הרבה שתקצרו בין אם תמכרו, תשכירו או תגורו בבית. במקרים רבים ניתן לבצע את הפינוי ללא עלות או בעלות מופחתת בתמורה לתכולה, מה שהופך את הפרויקט לכדאי הרבה יותר. כך או כך, היתרון של המרכז לפינוי דירה בישראל הוא בעיקר בעובדה שאתם מקבלים את כל החבילה מגורם אחד בלי צרוך להתרוצץ ולתאם בין בעלי מקצוע שונים, במחיר נוח במסגרת עסקת חבילה. רוצים לשמוע עוד על הפרויקטים שלנו? צרו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *