פינוי גג – כשהתלמיד מוכן צוות המרכז לפינוי דירה בישראל מגיע

כשמדברים על פינוי דירה מדברים על מכלול שירותים מורכבים ביותר שהם מעבר להנעת חפצים ממקום אחד לצדו השני של החדר או מכולות האשפה. מעבר להבטחה ולפעולה הפיזית פינוי דירה ובפרט פינוי מהגג הינו פינו הטומן בחובו המון אחריות, שקיפות ובטיחות כך שאף אחד לא ייפגע במהלך הפינוי ובו זמנית יוכל גם הגג שלכם להפוך למקום שכיף לפתוח בו את הבוקר עם כוס הקפה. אז אם גם לכם יש גג רווי באשפה, מלא באדניות שבורות ורהיטים שאין בהם צורך יותר לא תאמינו מה מפנה אחד יכול לעשות עבורכם כך שתוך כמה ימים תוכלו לנצל את היתרונות של הגג עד תום ובו זמנית לא תיקחו את הסיכון כי משהו חלילה יפגע במי שגר מתחתכם או אפילו כמה קומות מתחת. ההגדרה של פינוי דירה כך שיתאים לכל מה שאתם צריכים באמת זה קודם כל לאתר מפנה חדור מטרה שכל רצונו לאפשר את הגג לאחסון של דברים חדשים או אפילו לצפייה של זריחה או שקיעה עם כוס קפה שכבר הוזכר ויוזכר כאן לא מעט. צריכים לפנות את הגג? בואו ותנו את האמון המלא במרכז לפינוי דירה בישראל – המרכז שכבר ניסה את הכול, חווה את כל סוגי הפינויים ועכשיו ערוך ומוכן לספק לכם מענה גם באשר לגג רווי החפצים.

צריכים פינוי גג מוצלח? כל מה שנדרש זה שירות שיתמקד על הבעיה שלכם!

משימת הפינוי יכולה להיות פשוטה או מסובכת, אתם ורק אתם תקבעו איך זה יקרה, כמה זמן זה יקרה וכמה זה יעלה לכם בסופו של דבר. לא מבינים במה מדובר? לצורך העניין אם הגג שלכם רווי בציוד שבחלקו מסוכן, שבור וכבד, מי יודע כמה זמן ייקח לכם להניע את הפינוי הזה שנראה לכאורה קטן, הרי בסך הכול מדובר "רק בעשר מ"ר". אז אמנם השטח קטן, אבל תארו לעצמכם שהוא רווי בחפצים עד אין אפס מקום? תארו לעצמכם כי האדנית הרעועה עוד שנייה מועדת ונופלת ישירות אל תוך המתחם של השכן שגר מתחתיכם? זהו תרחיש האימה המטריד ביותר ואותו חשוב למנוע עם פינוי נכון, ממוקצע שיודע לעשות את זה מהר, בטוח ובעיקר נכון על פי כל הדעות וכאן נכנס למעשה השירות של המרכז לפינוי דירה בישראל ומאפשר לכם להגשים את כל החלומות באמצעות הנעה לפעולה של פינוי לפי לוח זמנים ידוע מראש, כלי עבודה ידועים והכי חשוב עובדים שיודעים מה הם עושים, מיומנים לכל משימה ומשימה ולוקחים כל מתקל שמופיע בדרכם בצורה הרצינית ביותר. פעם, היה הגג משמש את הישיבות המדהימות ביותר בבוקר ובסופו של יום.  הגג, המקום המושלם שכולם היו מתראים יחד, מדברים על החיים, צוחקים ונהנים ביחד או לחוד. אין ספק שאת הזיכרון הזה אי אפשר למחות מהלב, יש בהחלט דברים מדהימים שנשארים אתכם לכל החיים אבל הבשורות הטובות שאפשר ואפילו מומלץ לשחזר את אותן הרביצות המדהימות על כיסא הנוח ועל גג הבית בכמה רגעים שקשורים בפינוי ממוקד שמבין בדיוק מה אתם צריכים ואיך אתם צריכים שזה יקרה בזמן אמת.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

איך מפנים גג לבד? זה אפשרי?

כמות האשפה והפסולת משתנים, זו יכולה להיות כמות מזערית וזו יכולה להיות כמות אדירה, אחת כזו שתפתיע אפילו אתכם הדיירים בסופו של דבר. אנשים אוגרים לעיתים לא מעט חפצים ובוחרים לשים את זה על גג הבית, חפץ ועוד חפץ ובום, כל כך הרבה חפצים שאי אפשר להתמודד איתם ואז גם עולה השאלה, האם לפנות את הגג לבד או להשאיר את האתגרים שבמשימה הזו למישהו מקצועי יותר? המרכז לפינוי דירה בישראל מציג יכולות של יותר משני עשורים בהצלחה גדולה. יותר מהרגיל, יש בהחלט מישהו שרוצה לסייע לכם לצלוח את הפינוי הכל כך מורכב הזה ללא פגע, ללא חשש והכי חשוב בצורה שתהפוך/ תייעד את הגג לכל מה שרק תבחרו החל מישיבה ועד למכירת הנכס עם תוספת מדהימה של גג פנוי שלעיתים ניתן לייעד אותו גם לבנייה והרחבת הנכס.

טעויות שאנשים עושים כשהם מפנים גג לבד ומה כדאי לעשות במקום

כמו בכל דבר, יש דברים שמותר לעשות ויש דברים שאסור לעשות בפרט שאתם מחליטים לקחת את השרביט לידיים ולהתנסות באחד הפינויים היותר מורכבים והיותר מסוכנים. אז מה קודם למה ומה כדאי שלא תעשו? אם יש לכם המון ציוד על הגג לזה תצטרף כמות ענקית של פסולת שאי אפשר להתעלם ממנה ולכן, חשוב ביותר לבצע את הפינוי ביודעין שיש ממש למטה משאית ייעודית שתעביר את כל כמויות הפסולת בצורה סדירה מבלי שחדר המדרגות ייפגע, מבלי שהמעלית החדשה תיפגם ותהפוך מבטוחה למסוכנת והכי חשוב מבלי ששום דייר אחר או עוברי אורח ייפגעו. המשאית חשובה ביותר אבל גם עצם העובדה שהיא לא תופסת חנייה של דיירים, נמצאת במקום נכון ויכולה להעביר בקלות את כל כמויות האשפה ישירות אל אתר אשפה מורשה. ללא קנסות ולעיתים אפילו עם שרוול מיוחד שדרכו עוברת כל הפסולת בצורה בטיחותית ישירות מהגג אל המכולה ומשם לאתר האשפה.

במצבים בהם הגישה אל הגג תהיה מסוכנת ולא יהיה מנוס, ייתכן ויידרש מכם לשכור שירותי מנוף, אחרי הכול לא תוכלו לבצע את הפינוי הזה מבלי לשלב כלים כבדים ומפעיליהם שיודעים את העבודה ויכולים להוביל את האשפה ולייעד אותה למקומה הטבעי, המשאית ומשם ישירות אל הזבל כך ששום דייר משום קומה לא ייתקל בנעשה ויסכן חלילה את חייו.
לכן במעמד הזה חשוב מאוד לבצע פעולות מורשות על פי חוק אבל גם פעולות המעוגנות בבטיחות המלאה שאחרת אתם מסתכנים בתביעות צד ג' וחלילה קיפוח חיי אדם. דבר נוסף שחשוב לטפל בו זה העובש והריקבון, כאמור, לאחר שכל האשפה תגיע ליעד המבוקש יהיה חשוב לנקות את הלכלוך שהצטבר על הגג והסתתר במשך תקופה ארוכה מאחורי רהיטים שבורים, אדניות שבורות ועוד.
כמו כן, מיותר לציין כי אם הגג היה במצב הזנחה קשה אזי יכולות להופיע להן הפתעות כמו למשל זוחלים ותיקנים שמצאו דיור קבע תחת כל ההריסות, השברים והפסולת ואתם יש למגר באמצעות חיטוי חוזר ונשנה כך שבדיוק בנקודה הזו הגג יוותר נקי אבל בעיקר בטוח לשהייה של אנשים עליו- כאמור תברואה שהיא מעל לכל.

איזה דברים אפשר לפנות מגג של בית?

הגג מאכלס בתוכו רהיטים ישנים, זה יכול להיות גם מוצרי חשמל שאינם בשימוש ובו זמנית כל מיני שברי זכוכית מסכני חיים. כמו כן, יש אנשים שמאכלסים על הגג שקיות ענקיות של בגדים שאינם בשימוש, נעליים, תיקים והרשימה קצרה מלהכיל. בסיכומו של דבר, עצרו רגע ושאלו את עצמכם, האם יש לכם את היכולת לפנות את כמות הפסולת הזאת בעצמכם? בדיוק כאן המרכז לפינוי דירה בישראל מציג בפניכם יותר משני עשורים של הצלחה בכל סוגי הפינוי לרבות פינוי הגג העמוס שלכם. רוצים לשבת בכיף על הגג? להשכיר את הדירה עם תוספת במחיר או אפילו למנוע סכנות קיימות? המרכז לפינוי דירה בישראל, שיחה אחת ואתם פסיעה אחת מהחלום והגשמתו.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן