פינוי חצר – זה הרבה מעבר לערך כספי

כולם חולמים על בית עם גינה וכשהנכס נקנה כך המראה הראשוני שרץ בראש זה הירוק עד, הנראות המושלמת, הקפה של הבוקר או אחר הצוהריים והריח המדהים של הגינה. אז הכול טוב ויפה וזה בהחלט הרעיון שמסתתר לא פעם מאחורי נכס שהוא דירת גן אבל מה קורה כשהמציאות רחוקה מהחלום חצר, השטח המדהים ביותר שאפשר לעשות בו לא מעט בין שבוחרים לגור שם ובין שבוחרים להעלות את ערך הנכס ולהרוויח לא מעט עליו.

במצבים מסוימים אנשים מייעדים את השטח של החצר למטרות טובות אבל לא תמיד כך הם הדברים והתאוריה משתנה כשלעיתים אתם מאחסנים רהיטים או אפילו חפצים שאינם בשימוש בחצר ומבטיחים לעצמכם שהנה מחר אתם מפנים ומפה לשם מגלים ערימה גדולה שמחריבה את השקט, את הנוחות ואת הנוף והחלום על בית עם גינה. מוכר לכם? האם גם אתם נקלעתם לגינה שונה מהחלום שרץ לכם בראש? עצרו, זה עדיין לא מאוחר, אפשר ואפילו רצוי לממש את הדבר המושלם הזה שנקרא גינה לו רק תכינו תוכנית פינוי חצר מדויקת שתאפשר לכם לנצל את השטח על הצד הטוב ביותר, הפעם ללא חפצים, סכנות או זיהום סביבתי. החצר שלכם גדושה בחפצים? לפני שאתם מתחילים לפנות למדו מה אתם מפנים בזמן אמת. 

הטיפ הראשון במעמד פינוי חצר זה להבין מה אתם בעצם מפנים? זה נכון, מדובר בציוד שלכם אבל זה בהחלט ציוד שנערם בלי שתשימו לב. במבט ראשוני כשיודעים את גודל החפצים ומסתכלים על כל התמונה מבחוץ הרבה יותר נכון להכין תוכנית של פינוי בפרט בחצר הבית שלעיתים מעורבת עם סביבת שכנים או עוברי אורח.

אז איך עושים את זה בלי לסכן? תכנון זו מילת המפתח. סכנה אאוט, הצלחה ובטחון אין, זו כל התורה ולא על רגל אחת. בהסתכלות ראשונית מבינים מה גודל הציוד, את מה אפשר לנצל ומה מחייב אתכם להשליך לאשפה ויפה שעה אחת קודם. בגדול, אתם מחויבים לסלק את האשפה לאתרי אשפה מורשים לא רק כדי למנוע את הקנסות אלא גם את אי הנעימות תוך כדי שמירה על יחסיכם עם השכנים. מיותר לציין כי השלכת הפסולת לא רק שאינה נעימה לעין ולאיכות הסביבה אלא עלולה חלילה לגרום לעוולות שדינן להסתיים בבית משפט!

מיון החפצים שיש לכם בחצר – כך עושים את זה נכון

בשלב הבא שאתם כבר יודעים את החלוקה ואת הסביבה אפשר לעבור למיון החפצים עצמו, זכרו, הפינוי עלול להיות מסוכן בשל חפצים חדים ומסוכנים ולכן חשוב להגיע למשימה הזאת לבושים היטב, נעולים בנעליים גבוהות ומתאימות ובו זמנית יש להגיע לזה עם כיסוי פנים כך ששום גרגר של אבק לא יחדור למערכת הנשימה שלכם. כמו כן, המיון הראשוני יבוצע על ידי כפפות חזקות חסינות לזכוכית או כל מיני חלקים שייתכן שחלילה תתקלו בהם. לכן, כדי למנוע פגיעות או פציעות ראוי למצוא כפפות חזקות דיה ובסופו של דבר להגיע למשימה שאתם מאובזרים היטב ומוגנים היטב מכל תרחיש או סכנה. כמו כן, יש להצטייד בשקיות אטומות גדולות ואפשרויות אחסון מתאימות וחזקות כך שכל האשפה והפסולת לא תזלוג ותפגע באיכות הסביבה, השכנים ועוברי האורח. כאמור, הכול באריזות, שקיות וישירות אל רכב מיוחד שיישא את כל החפצים אל אתר אשפה מרוחק מעוברי אורח.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

איך מנקים את החצר אחרי שמפנים אותה?

ניקוי החצר יצריך מכם חומרים חזקים במיוחד היות שייתכן שחוץ מסכנות שבר או חלודה יתווספו לכך גם זוחלים מסוכנים שמצאו בית בחצר שלכם. לכן, במעמד הזה חשוב מאוד לאבזר את עצמכם בחומרי חיטוי שהם 100 אחוז חיטוי ולא מבוססי מים אלא יותר כלור לצורך העניין. לצד זאת חשוב מאוד לשלב שטיפה חוזרת ונשנית של המקום ובמקרים מסוימים אף לערב גורמים מקצועיים שיכולים לבוא ולבצע ריסוס במרפסת שלכם ובסופו של דבר לייעד אותה לדבר האמית – הפעם חצר חפה מחפצים, סכנות ובעיקר תלונות מצד השכנים.

מי מפנה מנקה חצר של בית?

אם הגעתם עד לכאן ואין לכם מושג איך עושים פינוי כל כך מורכב אתם צודקים בהחלט! יש דברים שהערך הכספי שלהם הוא רק חלק ממה שזה יכול לתרום לכם!
במעמד הזה הרשו לנו להציג לכם את המרכז לפינוי דירה בישראל, המרכז היחיד שיודע ומכיר את כל המצבים, הרגישות והדרישה לעשות את זה מהר, יעיל ובעיקר עם 100 אחוז הצלחה וביטחון. המרכז לפינוי דירה בישראל פועל מעל שני עשורים ועובד בצמידות לחוק ולגופי הרווחה. כמו כן, במרכז מועסקים עובדים שכירים לצד תלוש שכר, מוגנים על ידי טובי הביטוחים ומיומנים לבצע כל משימה ומשימה לרבות משימות מורכבות כמו הכשרת הגינה/ חצר שלכם.
לא תאמינו מה יכול לקרות לכם, זו רק פגישה אחת שלא עולה שום דבר, זמינות מלאה של טובי המפנים, הציוד הייעודי למטרה, תשומת לב לפרטים קטנים כמו מעברים צרים או פינוי באין מעלית, התייחסות לגרם מדרגות והשארתו נקי לאחר הפינוי והכי חשוב לא תופסים חניות ולא מפרים את שלוותו של אף אחד – אחרי ככלות הכול מי אמר שהחצר שלכם לא יכולה להפוך מושלמת בלי שאף אחד ייפגע מכך? המפנים המקצועיים של המרכז לפינוי דירה בישראל מגיעים דרוכים על המטרה, לאחר מפגש אחד, הצעת מחיר בשקיפות מלאה ולוח זמנים המפנים לא מבזבזים דקה, לא משוחחים בזמן העבודה בטלפון והופכים כל פינוי לפרודוקטיבי וקוצר מחמאות.

פינוי של חצר – איך מרגיש פינוי חצר מוצלח?

אם לפני רגע החצר הייתה גדושה בחפצים, זוחלים, אבק, זכוכיות ושאר סכנות והכול נראה חסר אפשרויות שהרי עכשיו זה שונה.
כאמור, יש את הרגע של לפני פינוי חצר ויש את הרגע של אחרי, פשוט מגיעים ומוצאים גינה מדהימה שאפשר לנצל אותה לכל דבר לרבות בנייה או הרחבה של הנכס הקיים. אז לאן ממשיכים מכאן? האם החלטת לפנות את החצר לבד? בהצלחה! רק אל תשכחו להביא בחשבון את הרצונות שלכם ואת רצונות הסביבה. אין לכם את הציוד המתאים? את החופש ממקום העבודה ואת הטכניקה שתהפוך את זה קצר, קולע ונכון? המרכז לפינוי דירה בישראל, המקום המושלם ביותר להגשים כל חלום ולהפוך חצר גדושה בחפצים למקום שכיף לחזור אליו לשתות קפה בתחילת היום, בסופו, לבד או עם חברים.
צריכים לפנות את החצר שלכם ואין לכם את הזמן או היכולות לעשות זאת לבד? המרכז לפינוי דירה בישראל, שילוב מבריק עם אפקט גדול של פינוי שלא ראיתם עד כה. כל מה שאתם צריכים זו פגישת סיכום אחת, הבהרת הצרכים ויציאה לדרך במטרה להשיג פינוי שהוא יצירת מופת, פינוי מציל חיים שאין שני לו. מהיום תוכלו גם אתם להשיג את הרעננות ואת איכות החיים בזכות פינוי חצר שעושה ומאפשר לכם לראות ולהרגיש את ההבדל! המרכז לפינוי דירה בישראל – מבין כל הפינויים הנה פינוי שמבליח בחשיכה ומעניק תשובה חד משמעית למה שתמיד חלמתם עליו, גינה מושלמת לכל מטרה פעם ללא חפצים!

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן