לכתו של אדם לעולמו היא תמיד בשורה קשה. המשפחה הקרובה נדרשת לא רק להתמודד עם אבל כבד ותחושת ריקנות ובמקביל נשאלת השאלה מה עושים עם כל התכולה שהותיר אחריו אותו אדם. לא תמיד יש לנו את הפנאי ואת הסבלנות לעבור על הפריטים, למיין, למכור או למסור. לעתים הצורך לעבור על החפצים של הקרובים לנו מעורר רגשות קשים ולעתים פשוט עדיף שמישהו אחר ישבור את הראש ויחליט מה לעשות באותה תכולה.

אנשים מבוגרים מותירים אחריהם רכוש רב. לא תמיד מה שגלוי לעין הוא הרכוש היחידי וביקור בדירות ירושה מלמד על כמויות אדירות של קרטונים שמכילים חפצים מכל מיני סוגים: כלי בית, ספרים, מזכרות ועוד. כל אלו יכולים להיתפס בעינינו כחפצים מיותרים בעוד שלאחרים הם ייחשבו כזהב לכל הפחות. אז מה עושים עם קרטונים מלאים בתכולה בבית שאנחנו מעוניינים לרוקן כדי למכור, להשכיר או לגור בו בעצמנו?

מה אנחנו מציעים?

המרכז לפינוי דירה בישראל מציע שירות פינוי דירה העונה בדיוק על המצבים הללו. זה אומר פינוי מלא של התכולה, טיפול יסודי בבית כולל צביעה וניקוי והכנה של הנכס למכירה, השכרה או מגורים. במקרים רבים ניתן לקבל את השירות ללא עלות או במחיר מופחת תמורת תכולת הבית, מה שהופך את כל התהליך לכדאי במיוחד.

הצוותים המיומנים שלנו

צוותי העבודה של המרכז לפינוי דירה בישראל כוללים אנשי מקצוע מיומנים וציוד עבודה מתאים שמאפשר להם לבצע את מלאכת הפינוי והטיפול בבית במהירות ובמקצועיות. כך, במקום לפנות בנפרד לצבעי, חשמלאי, אינסטלטור וכל מיני בעלי מקצוע כל ההתנהלות היא מול המרכז לפינוי דירה בישראל. בנוסף, נחסך הצורך  לחשוב מה לעשות בתכולת הבית. הצוותים שלנו יגיעו מצוידים במשאיות הובלה ויעבירו את התכולה לפי רצונכם. זה יכול להיות לתרומה לעמותות שונות או למכירה בתמורה לביצוע הפינוי.

מצבים של פינוי דירה של אדם שהלך לעולמו תמיד מאתגרים ואנחנו עושים מאמץ להפוך את התהליך לנעים ומיטבי יותר. אם גם אתם זקוקים לשירות פינוי דירה, בין אם למעבר, שיפוץ, פינוי ירושה ועוד צרו קשר ונשמח לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן