ניקיון יסודי

דירה שהוזנחה במשך שנים רבות זקוקה לניקיון יסודי. חברת המרכז לפינוי דירה בישראל צברה ניסיון רב במתן שירות זה, בעיקר כהשלמה לפינוי התכולה המיותרת אבל גם בפני עצמו. התועלת של הניקיון היסודי היא גם אסתטית וגם בריאותית, שכן חלל מלוכלך מושך אליו חרקים ושאר מזיקים, ובנוסף הוא מהווה מקום אידיאלי לחיידקים, עובש מסוכן ומפגעים תברואתיים נוספים.

מתי צריך שירות ניקיון יסודי?

שירות ניקיון אמיתי נדרש אחרי פינוי תכולת דירה של אגרן כפייתי, וגם כחלק משיקום נכס שהתרחשה בו שריפה או הצפה קשה. מצב נוסף שבו השירות עשוי להיות מועיל מאוד הוא לקראת אכלוס דירה חדשה שזה עתה הושלמה הבנייה שלה – משום שבכל אתר בנייה יש תמיד לכלוכים רבים וגם כשהעובדים משאירים אותו מסודר, עדיין הוא לא נקי באמת. גם לקראת מכירת נכס או השכרתו מומלץ ניקיון מקצועי באמת, על-מנת להעלות את ערך הנכס.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

ניקיון יסודי - למה לבחור בנו לביצוע המשימה?

הניסיון הרב שלנו בתחום הניקיון, כאמור כחלק משירות מקיף של השמשת דירות מוזנחות מכל הסוגים, מאפשר לנו להבריק כל נכס, מוזנח ככל שיהיה, תוך זמן קצר ככל האפשר. בנוסף השירות זמין מאוד – כך שתוכלו להפיק מהדירה או המשרד את מלוא התועלת הפוטנציאלית בקרוב מאוד. עוד סיבה לבחור בנו היא המחירים האטרקטיביים.

היתרונות שלנו בביצוע ניקיון ביסודיות

מעבר למקצועיות, ולהקפדה על שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים אבל גם בטיחותיים וכמובן מאושרים ע"י הגורמים הרלוונטיים, אנחנו מעניקים שירות אדיב ומחויב מאוד. העבודה היסודית מבטיחה ניקיון אמיתי, וכוללת חיטוי כדי שהתועלת תהיה כאמור גם בריאותית. העבודה מתנהלת ביעילות ומסתיימת תוך זמן קצר, והתוצאות – מרשימות מאוד.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן