מה אנחנו בכלל יודעים על פינוי אגרנות כפייתית?

אגרנות כפייתית היא תופעה רגשית שמתרחשת על רקע נפשי ובעטיה אדם הופך את ביתו למעין מחסן או אפילו מזבלה. התופעה מביאה לנזק ופגיעה באיכות החיים של דיירי הבית ויש לתת לה מענה על ידי גורם מקצועי שייתן תשובה לבעיה הרגשית ומענה גם בהיבט המעשי של הטיפול בבית. חברה מקצועית שיכולה לתת מענה היא כזו שמצוידת בציוד מתאים, ניסיון וידע כמו המרכז לפינוי דירה בישראל.  

שלב 1- הפנייה

במרבית המקרים מגיעות אלינו משפחות במצב קיצוני של אגרנות לאחר שהרימו ידיים מכל הפתרונות שניסו לסגל למצב. במצבים שאנחנו נתקלים בהם דיירי הבית כבר לא יכולים לחיות בבית העמוס עד כדי מעורבות של שירותי הרווחה. משום שמעבר לתכולה הרבה בבתים של אגרנים מתגלות בעיות תברואה קשות כתוצאה מהאשפה הרבה בכל מקום ולכן נדרשת עזרה של גורם מקצועי.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

אל תדחו עוד את פינוי האגרנות הכפייתית. פנו אלינו כבר עכשיו, וקבלו מאיתנו הצעת מחיר הוגנת ואף אטרקטיבית. מבחינתכם אין שום התחייבות בפנייה, המחויבות היא רק שלנו: לספק את השירות המקצועי ביותר במחיר הנמוך ביותר האפשרי.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלב 2 – פגישה

תהליך של פינוי דירה הוא תמיד מורכב ובמשל אגרנים מקצועיים הדבר מסובך פי כמה. במקרים רבים הפלונטר כה סבוך עד שהאגרן כלל לא מבין את הבעיה ומשכך לא מוכן להתמודד איתה. המשמעות היא שבני המשפחה נדרשים ראשית לרתום אותו לתהליך. בפגישה שאנחנו מקיימים בתחילת התהליך אנחנו עושים הכל כדי לשחרר התנגדויות ונוהגים בשקיפות ובכבוד כלפי בני הבית כך שירגישו בטוחים נוכח התהליך שהם עומדים לעבור.

שלב 3 – תהליך הפינוי והניקוי

בהתאם למה שסוכם בפגישה אנחנו עובדים מול הלקוחות בסדר מופתי ובלוח זמנים שתואם את הצריכם שלהם. תהליך הניקוי כולל כמה שלבים: ראשית מפנים את הדירה מהאשפה שמועברת לאתרי פסולת מוכרים. שנית מפנים את הריהוט וממיינים אותו- מה למסירה, מה לתרומה ומה יעבור חיטוי ויחזור לבית. שלישית מבצעים בבית ניקיון יסודי וחיטוי, הדברה ותיקונים קלים ולבסוף מחזירים את הריהוט פנימה. לא מעט משפחות מבקשות בשלב הזה להתקין מדפים ללי אחסון כדי שבמקרה שהבעיה תחזור בזכות חללי האחסון האגירה לא תסכן את בני הבית בחפצים מכל עבר אלא תהיה מסודרת ומאורגנת יותר.

שלב 4 – שמירה על שיגרה מסודרת ונקיה

פינוי הדירה הוא רק השלב הראשון בתהליך אבל הוא גם המשמעותי ביותר. במקרים רבים לאחר ניקיון הדירה בני הבית ובפרט האגרן נעתרים לעבור תהליך שמאפשר התמודדות עם המצב הרגשי. כך או כך, בני המשפחה מקבלים הדרכה לגבי שמירה על המצב הקיים ובמקרה הצורך אנו מגיעים שוב ומבצעים תהליך תחזוקה לפינוי מעת לעת.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

אגרנות כפייתית אינה נפתרת מאליה והיא מחייבת התייחסות רצינית. במרכז הישראלי לפינוי דירה אנו רם חשיבות עצומה בטיפול בדירות אגרנים כפייתיים כחלק מתהליך ארוך וכולל שבו מעורבת כל המשפחה. צרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ונשמח לעמוד לרשותכם.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן