פינוי דירה מוזנחת

העלייה המתמשכת במחירי הנדל"ן הופכת כל דירה לנכס יקר מאוד. דירה מוזנחת היא כמובן בזבוז של ממש, ולכן במקרים אלה כדאי מאוד להשקיע בפינוי מקצועי כבסיס לשיקום ולהפקת מלוא התועלת האפשרית מהנכס. באופן טבעי מדובר באתגר מורכב עקב ההזנחה הממושכת, ולכן רק חברה עתירת ניסיון כמו המרכז לפינוי דירה בישראל יכולה להתמודד איתו בהצלחה.

מתי צריך שירות פינוי של דירה מוזנחת?

יש מספר סוגים של דירות מוזנחות: דירות של אגרנים כפייתיים שאי אפשר היה לתחזק אותן בגלל הכמויות האינסופיות של החפצים שהצטברו בהן, דירות שנפגעו עקב הצפה או שריפה, דירות של אנשים קשישים שעקב מצבם התקשו לטפל בהן וכעת היורשים מבקשים להשמיש אותן, ועוד. בכל המקרים האלה שירות פינוי של דירות מוזנחות מספק תועלת רבה מאוד.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

על-מנת שנוכל להתחייב גם למחיר אטרקטיבי לצד התועלת הגבוהה, אנחנו זקוקים כמובן למידע – מהו היקף התכולה בחצר, אילו פריטים זרוקים שם, איך מתבצעת הגישה אל החצר ועוד. מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואחרי שנקבל את התמונה המלאה תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר משתלמת, כל זאת ללא שום התחייבות מהצד שלכם.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

פינוי דירה מוזנחת למה לבחור בנו לביצוע המשימה?

פינוי דירה שהוזנחה במשך זמן רב, או כזו שמצבה קשה עקב אירוע חריג כמו הצפה, הוא כאמור אתגר מורכב. בחלק מהמקרים מדובר גם במפגע תברואתי של ממש, ולכן רק אנשי מקצוע שיודעים להגן על עצמם וכבר התמודדו עם דירות דומות יודעים איך לעבוד ביעילות, במהירות וגם בזהירות – ולהשלים את הפינוי בזמן קצר ככל האפשר ובלי נזקים נוספים.

היתרונות שלנו בביצוע פינוי דירות אלו

היתרון העיקרי של המרכז לפינוי דירה בישראל הוא הניסיון העצום בתחום באופן כללי, ובפרט בפינוי דירות מוזנחות. השירות הזמין, בגובה העיניים, מתוך האחריות הרבה גם להשמיש את הנכס וגם לא לגרום נזקים נוספים, לא בדירה עצמה ולא בסביבתה, מהווה גם הוא יתרון, וכך גם הביטוח המקיף.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן