פינוי נכסי נפטרים

כשאדם הולך לעולמו ומשאיר אחריו רכוש בדמות רהיטים וחפצים שונים, עולה הדילמה מה לעשות איתם. המרכז לפינוי דירה בישראל יעזור לכם לעשות סדר ולנצל את הנכסים בדרך הטובה ביותר האפשרית. שירות פינוי נכסי נפטרים ניתן מתוך הבנה מלאה לרגישות המצב, ועל בסיס יושרה מוחלטת וניסיון של שנים רבות מאוד בתחום.

מתי צריך שירות פינוי נכסי נפטרים?

שירות פינוי נכסי נפטרים נדרש בכל מצב שבו מדובר בכמות גדולה יחסית של חפצים, או בכאלה שהם כבדי משקל ו/או גדולים. במקרים אלה, פינוי שלא בעזרת אנשי מקצוע עלול להוביל לפגיעה פיזית בשל חוסר המיומנות, וגם כאבים בגלל העומס הפתאומי על הגב שלא מורגל במאמץ כזה הם תופעה נפוצה. כמו כן שירות מקצועי חוסך את הטרחה שבהובלת כל החפצים לאתרים מסודרים, וזאת משום שברוב הרשויות המקומיות אי אפשר להוציא אותם לרחוב.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

פינוי נכסי נפטרים עשוי לכלול גם קנייה של חלק מהם, בכפוף למצבם ולביקוש אליהם. בכל מקרה תקבלו מאיתנו הצעה משתלמת במיוחד, כשכל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ליצור איתנו קשר – בלי שום מחויבות מצדכם אלא רק מצידנו, למחיר אטרקטיבי ולשירות מוקפד.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

פינוי נכסים של נפטרים למה לבחור בנו לביצוע המשימה?

חברת המרכז לפינוי דירה בישראל מגיעה לדירת הנפטר, עוברת באופן יסודי על כל התכולה ובהתאם למצב החפצים ממיינת אותם לכאלה שאפשר לתרום ולכאלה שאין ברירה אלא לזרוק. אם תוך כדי המיון והפינוי מתגלים פריטים בעלי ערך רגשי, נעדכן אתכם מיד כדי לקבל הנחיות ספציפיות. הפינוי המסודר מבטיח שלא תיגרם עוגמת נפש, ועוד סיבה טובה לבחור בנו היא לביצוע המשימה היא המחיר הנוח.

היתרונות שלנו בביצוע פינוי נכסים של נפטרים

היתרון הראשון שלנו הוא הניסיון הרב. בזכות הניסיון אנחנו מתנהלים ביעילות מרבית ומפנים עבורכם את נכסי הנפטר/ת תוך זמן קצר מאוד. יתרון שני הוא העבודה הזהירה והאחראית כדי לא לגרום נזקים לדירה, לבניין וגם לסביבה. היתרון השלישי הוא הרגישות הרבה לסיטואציה ואליכם, ועוד יתרון הוא האמינות המוחלטת שלנו.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן