מה חשוב לדעת על פינוי פסולת של אגרנים כפייתיים?

כמה פעמים הרגשתם שהבית שלכם הפך להיות מחסן? כמה פעמים שאלתם את עצמכם כיצד ייתכן שאתם אוספים כל כך הרבה רכוש? סביר להניח שלא מעט, מהטעם הפשוט שרוב האנשים נוטים לאסוף חפצים במהלך חייהם- מזכרות, תעודות, ספרים, בגדים ועוד פריטים שלא תמיד יש לנו בהם צורך. הבשורה הטובה היא שרובנו לא סובלים מאגרנות כפייתית, תופעה מטרידה מההיבט הרגשי ומההיבט הפיזי.

שלב 1- הפנייה

לא קל להודות בבעיה כמו אגרנות כפייתית ובוודאי שלא קל לפנות לקבל עזרה מקצועית. כאן נכנסים לתמונה בני משפחה וחברים קרובים שצריכים לגלות רגישות רבה לסימנים מקדימים: הסתגרות, נטייה להיפגש עם חברים מחוץ לבית, מתח, בושה ועוד. בכל מצב שבו אתם חושדים שבנן משפחה או חבר נמצא במצוקה על רקע של אגרנות כפייתית מומלץ לחשוב גם בכיוון הרגשי אבל גם בכיוון המעשי ולפנות לחברה מקצועית כמו המרכז הישראלי לפינוי דירה למשל.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

כדי לגלות בעצמכם עד כמה המחירים שלנו משתלמים, זה הזמן לפנות אלינו. אחרי שנקבל את תמונת המצב המלאה לגבי הנכס, נגיש לכם הצעת מחיר – בלי שום התחייבות מבחינתכם, רק מבחינתנו. עוד חשוב להדגיש שהמחיר הנמוך לא בא על חשבון האיכות של הפינוי אלא להפך.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שלב 2 – פגישה

מתוך ההבנה שמדובר בתופעה מטרידה מאד שנושאת בחובה לא מעט בושה ורגשות קשים, המרכז הישראלי לפינוי דירה עורך פגישה ראשונית שבה נעמוד על הצרכים, היקף התכולה, מצב הבית ובעיקר נקיים דיאלוג עם המשפחה ועם האגרן הכפייתי כדי לרתום אותו לטובת הצלחת התהליך כולו. במהלך הפגישה נציע הצעת מחיר וגם נקבע את לוח הזמנים תוך שיתוף מלא של המשפחה והאגרן עצמו. התהליך שנתווה יהיה מקובל גם על המשפחה כדי להבטיח שיתוף פעולה מלא.

שלב 3 – תהליך הפינוי והניקוי

למי שטועה לחשוב שהוא מסוגל לבצע פינוי של הנכס בעצמו נסביר שלא רק שמדובר על כמות חפצים, ריהוט ובגדים עצומה אלא גם שבדירות מהסוג הזה בוודאי ישנה כמות אדירה של פסולת שבשום מקרה אסור לפנות לפח השכונתי אלא רק לאתרים ייעודיים, זאת כדי למנוע התפשטות של מחלות ומזיקים. את הפינוי של הפסולת נבצע עם משאיות וציוד מיגון מיוחד. מלבד פינוי הפסולת אנחנו נפנה גם ריהוט ונעביר אותו למכירה או תרומה לבקשת המשפחה וכמובן שנעביר את הבית חיטוי והדברה מלאים. החבילה המותאמת היא במחירים אטרקטיביים ללקוחות החברה.

בזכות הניסיון הרב באינטראקציה עם משפחות ועם אנשים שלוקים באגרנות כפייתית אנחנו שמים דגש לאורך כל התהליך על שקיפות ודיאלוג עם כל המשפחה ובפרט עם האגרן עצמו. בזכות הרגישות הרבה של צוותי העבודה והשיח המתמיד התוצאות בשטח במרבית המקרים הן הרבה מעבר למצופה.

שלב 4 – שמירה על שיגרה מסודרת ונקיה

כאמור מדובר על תהליך שלם שחייב לערב גם היבטים התנהגותיים ורגשיים של המשפחה בכלל ושל האגרן בפרט. במקרים רבים חוזר האגרן לסורו בהיעדר מענה רגשי, ואז אנחנו מגיעים שוב לטיפול תחזוקה בבית. בשונה מהפינוי הראשוני, בזכות המעורבות של המשפחה והחברים הנזקים בדרך כלל קטנים יותר ועם עבודה רציפה שלנו גם אגרנים יכולים ליהנות משגרת חיים נקייה ומיטבית.

קצת עלינו

המרכז לפינוי דירה בישראל פועל מזה שנים ומלווה משפחות בתהליך של טיפול בדירות אגרנים כפייתיים. צוותי העבודה המקצועיים ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה, פנו אלינו לקבלת מידע נוסף דרך אתר האינטרנט.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן