פינוי תכולת דירה

עידן השפע שבו אנחנו חיים הופך את הדירות שלנו למלאות בכל טוב – לפעמים מלאות ועמוסות יותר מדי. בהתאם פינוי תכולת דירה שכבר אין בה תועלת הינו שירות מבוקש במיוחד, ומי שמפקיד את המלאכה בידיים המקצועיות של אנשי המרכז לפינוי דירה בישראל נהנה מעבודה יעילה ובטיחותית שמושלמת בזמן הקצר ביותר האפשרי.

מתי צריך שירות פינוי תכולת דירה?

שירות פינוי תכולת בתים ודירות מתאים למי שקיבל דירה בירושה ורוצה להשמיש אותה לקראת השכרה, מכירה או מגורים בה בעצמו. מצב אחר שבו כדאי להיעזר באנשי מקצוע מנוסים לצורך פינוי התכולה הוא אחרי שריפה או הצפה, כחלק ממאמצי שיקום הנכס. גם לקראת שיפוץ מקיף כדאי לשקול פינוי של תכולה עודפת, וכך לחדש את הבית באמת.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מחיר פינוי תכולות מושפע בעיקר מהיקף התכולה וממורכבות הוצאת החפצים מהדירה. מוזמנים לפנות אלינו ולספר לנו מה תרצו לפנות מהנכס שלכם – ואנחנו נספק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, ללא כל התחייבות מצדכם. במקרים שבהם התכולה כוללת גם פריטים בעלי ערך, ישנה אפשרות שנקנה אותם מכם.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

פינוי תכולות - למה לבחור בנו לביצוע המשימה?

השילוב בין הניסיון רחב ההיקף של המרכז לפינוי דירה בישראל לבין הציוד המקצועי, ובין שני אלה למחויבות המלאה שלנו לספק את השירות הטוב ביותר, מבטיחים פינוי מהיר, יעיל, ללא כל נזקים לתשתיות או למרחבים המשותפים בבניין שבו נמצאת הדירה, ומעל לכל – עם ראש שקט לגמרי מבחינתכם.

היתרונות שלנו בביצוע פינוי תכולות

המרכז לפינוי דירה בישראל מתחייבת לשירות אמין מאוד, זמין, יעיל ומוקפד. בפרט אנחנו שמים דגש על עבודה שלא מהווה מטרד לשכנים, ועל פינוי נכון של כל התכולה המיותרת מבחינתכם – כולל העברת חפצים שניתן להשתמש בהם לנזקקים ופסולת לאתרים מורשים בלבד.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן