ניקוי הבית זו משימה כמעט יומיומית שלנו ואנחנו יודעים לעשות אותה באופן אינטואיטיבי. נשאלת השאלה מה עושים במקרה של דירה מוזנחת ומלוכלכת שעמוסה באשפה שנצברה במשך שנים. האם במקרה כזה נוכל גם כן לטפל או שאולי כדאי להזמין גורם מקצועי שייתן מענה מקיף לכל מה שהנכס דורש. ובכן, נתחיל מהסוף. הגורם שיכול לטפל בדירות מהסוג הזה הוא המרכז לפינוי דירה בישראל שמחזיק בידע ובציוד המתאים לפינוי דירות מהסוג הזה. למה? התשובה בהמשך המאמר.

ציוד מתאים

נתחיל בזה שפינוי פסולת מבית כזה מחייב ציוד מתאים כולל שקיות חזקות ואטומות, משאיות לפינוי האשפה וכמובן ציוד מיגון לצוות העובד. אין לפנות אשפה מהסוג הזה לפח השכונתי משום שהיא טומנת בחובה סכנות של מכרסמים, נחשים ומזיקים שונים. המרכז לפינוי דירה בישראל ערוך ומוכן לפנות את האשפה ליעדה באופן אחראי ומסודר. נמשיך בכך שמדובר על כמות גדולה במיוחד של אשפה ואין סיכוי שתוכלו להתמודד עם זה ביעילות דומה לזו של צוותי העבודה שלנו.

המרכז לפינוי דירה בישראל עובד ופועל באחריות מלאה כלפי צוותי העבודה שלו עם ציוד מיגון שכולל כפפות, חליפות וקסדות ובזכות זה הוא יכול להתמודד עם כל סוגי הפסולת: שאריות מזון, לשלשת יונים, לכלוך עיקש ועוד. התוצאה היא בית נקי מכל פסולת תוך זמן קצר ללא נזקים.

מי מפחד מחומרי ניקוי?

באותה נשימה חשוב להבין שפינוי וניקוי בית כזה מחייב עבודה עם חומרי ניקוי חזקים במיוחד. כאן חשוב לדעת כיצד למהול אותם וכמובן להיעזר בציוד מיגון מתאים כמו זה שיש לצוותי העבודה של המרכז לפינוי דירה בישראל.

שירותים נוספים

ניקוי דירה מוזנחת ומלאה באשפה הוא רק הצעד הראשון בדרך להשבתה לראויה למגורים. דרושים גם צביעה, תיקונים והדברה. המרכז לפינוי דירה בישראל מעניק את כל השירותים הללו תחת עסקת חבילה אחת שמותאמת לכפם בהתאם למצב הבית, הציפיות שלכם והייעוד של הנכס בין אם מדובר על נכס למכירה, השכרה או מגורים.

במקרים רבים ניתן לקבל את השירות בחינם או בעלות מופחתת בתמורה לריהוט הקיים, בהתאם להצעה שתקבלו מטעם המרכז לפינוי דירה בישראל. צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף ונשמח לסייע בכל שאלה.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן