החלום על דירה בירושה מזכיר לנו מילים כמו תשואה, רווחים ועוד תכנים חיוביים שקשורים בזכות לקבל נכס על שמנו. מה שלא כולם יודעים הוא שלא תמיד דירה בירושה מגיעה אלינו כשהיא מוכנה להניב עבורנו רווחים נאים. למעשה, ברוב המקרים דירה בירושה תגיע אלינו במצב ירוד, עמוסה בחפצים ולא מטופלת כהלכה, וזה מפני שבעלי הבית על פי רוב הם אנשים מבוגרים שלא ממש הצליחו לתחזק בעצמם את הבית.

מה עושים עם דירה עמוסה בגרוטאות?

התוצאה היא שבמקרים רבים אנשים מקבלים דירה ישנה ומוזנחת בירושה ומיד עושים את טעות חייהם ומוכרים אותה כמו שהיא. למה זו טעות? מפני שדירה עמוסה בחפצים תמיד תימכר בשווי שוק נמוך לעומת דירה ריקה. הסיבה היא שגם בעלי הדמיון המפותח ביותר יתקשו להבין את מלוא הפוטנציאל של בית כאשר הוא עמוס בתכולה וגרוטאות. נשאלת השאלה אפוא מה עושים עם גרוטאות בדירה ישנה שקיבלנו בירושה וכיצד מכינים את הדירה למכירה או השכרה?

אנחנו כאן לכל תרחיש ולכל מצב

כאן נכנס לתמונה המרכז לפינוי דירה בישראל שמעניק שירותי פינוי דירה על כל המשתמע מכך בכל תרחיש ובכל מצב. פינוי דירה יכול להיות לרגל מעבר דירה, שיפוץ הבית או במסגרת שיקום דירה והכנתה למכירה, השכרה או מגורים. רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה למכירה, פנו אל המרכז לפינוי דירה בישראל לבניית חבילה מותאמת עבורכם לטובת השבחת הדירה והכנתה להשכרה או למכירה.

על התהליך

פנייה אל המרכז הישראלי לפינוי דירה בישראל מתחילה בפגישת ייעוץ שבה נערוך תיאום ציפיות ונבין מה הייתם רוצים לעשות בדירה. בשלב הבא נקבע אילו שירותים תקבלו במסגרת הפינוי ונבין מהם האילוצים המיוחדים שיש לנכס- קומה גבוהה, כמות גדולה של ציוד, חדר מדרגות צר ועוד. לאחר מכן נקבע את לוח הזמנים תוך התחשבות בצרכים שלכם. אם אתם מעוניינים לקצור את פירות הנכס במהירות נתחיל בעבודה ללא דיחוי.

אנו נפנה מהנכס גרוטאות ורהיטים לפי הצורך ובמקרים רבים נוכל להעניק את השירות בתמורה לתכולה או חלקה או לקזז את שווי התכולה מעלות הפינוי. מדובר בפרויקט רווחי למדי שבו העלות נמוכה משמעותית מהתועלת. צרו עמנו קשר ונשמח להסביר עוד על התהליך של פינוי הדירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *