החיים בבית מבולגן שהוזנח הרבה מאד שנים יכולים להיות לא נוחים בעליל. מדובר על הזנחה פושעת שאינה דומה למשהו ממה שרובנו מכירים: שאריות אוכל רקוב במקרר ובארונות, רהיטים שבורים, חפצים פזורים בכל עבר, מחסור באוויר, מערכות חשמל ואינסטלציה שאינן מתפקדות וכמובן בית שלא ניקו זמן רב. כל אלו יוצרים תחושת מצור ובדידות וגם מזמנים סכנות קשות לבני הבית.

מה רואה מי שרואה?

את המלכוד שבו נתונים האגרן ובני ביתו מרבית האנשים לא רואים וכלפי חוץ במקרים רבים האגרן מתנהג כרגיל והוא אף נראה אדם נורמטיבי. מהסיבה הזו מדובר על כדור שלג שמביא את האגרן להסתגר בביתו, להתרחק ממכריו ומחבריו ולהסתיר מהקרובים לו את המצב האמיתי של הבית שלו. ההסתגרות תיעשה בהדרגה ולכן יתקשו בני הבית לשים לב אליה. בחלוף הזמן המצב יחמיר עד כדי סכנה ממשית לבני הבית.

גורם מקצועי- חובה!

אם גיליתם שאדם קרוב לכם הוא אגרן כפייתי וחי בבית מוזנח ומבולגן, חשוב מאד לקרוא לעזרה מגורם מקצועי כמו המרכז לפינוי דירה בישראל שמעניק שירות כולל של פינוי דירה לרבות שירותים נלווים כמו ניקיון, הדברה, תחזוקה, בציעה ועוד. למי שתוהה אם יוכל לבצע בעצמו את פינוי הבית הנה כמה סיבות שבגללן לא כדאי לחשוב על זה אפילו.

מדובר על בית שבו נאגרה כמות אדירה של פסולת, ולכן חשוב לבצע פינוי מסודר של האשפה למקומות מוסדרים ולא לפח האשפה בשכונת המגורים. הסיבה לכך היא סכנת המזיקים שתתפשט בכל הסביבה.

התמודדות עם כמות גדולה של חפצים מחייבת אנשי מקצוע וסבלים שיוכלו לבצע את הפינוי תוך זמן קצר. זכרו, אתם יודעים כיצד יתחיל הפרויקט אבל לא יכולים להעריך כיצד הוא יסתיים. ייתכן בהחלט שכמות התכולה היא אדירה ונדרשות ידיים רבות וחזקות כדי להתמודד עם כמות גדולה של חפצים.

הפינוי של חפצים ולכלוך מהבית הוא רק השלב הראשון במלאכת שיקום הבית. לאחר הפינוי במקרים רבים נגלה הזנחה קשה ולכן חשוב להיעזר באיש מקצוע שיוכל לבצע תיקונים ועבודות תשתית. המרכז לפינוי דירה בישראל מעניק שירות מקצועי של צוות שכולל אנשי מקצוע מתחום השיפוצים בדיוק למטרה הזו.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

 במקום לפנות בנפרד למדביר, צבעי, מנקה וחשמלאי- את כל אלו תוכלו לקבל מטעם המרכז לפינוי דירה בישראל צרו עמנו קשר ונשמח להסביר עוד על התהליך.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן