כשאנחנו מדברים על בית מוזנח אנחנו לא מדברים על בית שלא ניקו כמה שבועות ואפילו לא על בית שיש בו קירות מוכתמים. הזנחה היא הרבה יותר מזה. הזנחה היא היעדר טיפול בתשתיות הבית, אי שמירה על היגיינה בסיסית, היעדר טיפול ברהיטים ובמוצרי החשמל, אבק ולכלוך בכל מקום ומעל לכל ריח חזק שאומר מילה אחת: הזנחה.

מהי הזנחה?

בית מוזנח הוא בית שלא טופל במשך שנים. הזנחה היא לא רק היעדר חשיבה על עיצוב הבית, או תמונות שלא מתאימות זו לזו. הזנחה היא מהות והיא יוצרת אווירה קשה. הריח של ההזנחה מהול בטחב, אבק, צחנת שירותים, עובש וכמובן מזון ישן ורקוב. כל אלו מתנקזים לחלל דחוק ועמוס בחפצים שלא אוורר זמן רב.

לא אחת קורה שאנשים מגלים שהוריהם הקשישים חיים בבית מוזנח, או חמור מכך, הם מגלים זאת רק לאחר מותם. במצבים כאלו הייאוש גבוה ורגשות האשם חמורים, אבל חשוב לדעת שיש פתרון ושאפשר להתמודד עם בית מוזנח ואף להביא לשיפור משמעותי במצבו תוך זמן קצר. איך עושים את זה? התשובה פשוטה: המרכז לפינוי דירה בישראל.

כיצד נטפל בבית מוזנח?

רגע אחרי שנתאושש מההלם סביב מצבו של הבית, חשוב להבין מול מה אנחנו עומדים. כאמור בית מזונח הוא הרבה מעבר לכמות כזו או אחרת של תכולה. הוא טומן בחובו לכלוך רב שנים שהתקבע והפך להיות חלק מהריהוט והרצפות. במקרים רבים בבתים כאלו נמצא מקרר עמוס במזון רקוב שיש לפנות למקום בטוח כך שלא יפיץ מכרסמים ומחלות. נוסף לכך, במקרים רבים ההזנחה מתפשטת גם לתשתיות הבית: צנרת חלודה, סתימות בצנרת הבית, סתימות בביוב המרכזי, מערכת חשמל תקולה ועוד.

מי יטפל בכל זה?

הטיפול בכל אלו דורש ידע מקצועי, ציוד מתאים וכמובן כוח אדם. היתרון של המרכז לפינוי דירה בישראל הוא כמובן בכך שהוא מחזיק צוות מנוסה ומקצועי שיש לו ציוד מתאים, זמן ומשאבים להתמודד עם בתים מהסוג הזה. הפרויקט מתנהל מתחילתו ועד סופו על ידי המרכז בלי שנצטרך לפנות לנותני שירותים אחרים: חשמלאי, אינסטלטור, צבעי ועוד. במבחן העלות מול תועלת משך הפרויקט מתקצר בזכות הצוות המקצועי ותוצאה טובה בהרבה. פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *