פינוי דירה לאחר פטירה בנסיבות טרגיות

כשמסתכלים על זה, יש המון סוגי שירותי פינוי השאלה היא כיצד מתייחסים למצב בו אדם מצא את מותו באותו הבית שגדלתם בנסיבות טרגיות. עכשיו חלה עליכם המשימה לפנות את הדירה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל עם בכלל. תאמינו או לא, זה לא דומה ולו במעט לכל מה שהכרתם עד כה, זה בטח לא דומה לפינוי דירת ירושה שגם שם הפינוי קשה מאוד והעניין הפיזי והרגשי מתערבבים יחד. אבל כשמדובר במצב בו אדם שלח יד בחייו ונפח את נשמתו באותו הבית שביליתם חלק מהזמן הדברים משתנים לבלתי היכר. איך מתמודדים? זה בטח לא רק הצד הסנטימנטלי של החפצים, זה הרבה יותר.

הנה למשל א' שם בדוי בן ה35 הזמין אותנו במרכז לפינוי דירה להתמודד עם מה שניסה וכשל. כן, הוא ניסה לפנות לבד את הדירה של אימו שבחרה להיפטר מהעולם בתוך אותו הבית, אז הוא נכנס, ניסה להתחיל ממשהו ובכל פעם התמונה הבזיקה לנגד עיניו, נדמה היה לו שמישהו נמצא באותו חדר בנסיבות לא נעימות, מצערות, מבעיתות ביותר, הוא נתקף חרדה והפסיק את הכול ואז שוב חזר וחוזר חלילה. במשך לא מעט זמן הוא חזר והלך וכמעט שאיבד את עצמו לדעת, הוא צריך להחזיר את המפתחות לבעל הדירה ממנה שכרה אימו את הדירה, יש שם חשבון חשמל פתוח, מים, ארנונה ושכירות שרק הולכת ותופחת בעוד חודש שעובר.

 מה הוא עשה? בדיוק כאן נמשיך את הסיפור האישי של א' ונשתף אתכם איך נגמר הסיפור ואיך רצוי שלא להתמודד עם מצבים כל כך בעייתיים ורגישים לבד. איך אפשר לעזור לכם? המרכז לפינוי דירה בישראל עוזר בפינוי דירה לאחר פטירה בנסיבות טרגיות. הגענו למקום ומצאנו את א' יושב אובד עצות, הוא לא ידע איפה להתחיל ומה לעשות, התבוננו מסביב ופתאום הבנו מה באמת קרה. כמפנים מקצועיים רבי ניסיון הקשורים ללא מעט גופים ממשלתיים לרבות רווחה במדינת ישראל פינויים מהסוג הנ"ל מוכרים לנו ולכן הצלחנו להבין לא רק את הבעיה אותה חווה א' בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט הרגשי ולא, זו לא דירת ירושה תאמינו או לא!
 
זה לא רק להעביר חפצים מנקודה אחת לשנייה, לא רק לדאוג ולוודא כי שום דבר לא ילך לאיבוד או חלילה ייזרק. זו התמודדות עם מקום, עם זיכרון ועם תרחיש לא נעים שמחזיר את אותו האדם לנקודת ההתחלה ומשתק אותו לגמרי. זה מובן לנו לגמרי ובשביל זה אנחנו בסופו של יום תמיד מוצאים את האדם שצריך אותנו ומושיטים לו יד לעזרה. ללא שפיטה, בלי מבטים מביכים, מבלי לדבר יותר מדי, רק להכיל את מה שקרה, להבין את המשימה ואת המטרה ולא לבזבז זמן יקר! ככה עובדים אצלנו במרכז לפינוי דירה בישראל.

איך מפנים דירה של מישהו ששלח יד בחייו?

זו יכולה להיות חלילה זירת פשע או זירת פטירה בנסיבות טרגיות ובמילים יותר מוחצנות מקום בו אדם הגיע ושם יד לנפשו. איך אפשר לומר זאת בעדינות מבלי שאף אחד יירתע או ירגיש קושי קריאה? האמת חייבת להיאמר ולכן יש לציין כי יש כל מיני מצבים שדורשים בסופו של דבר ניקיון וחיטוי של המקום- משימה שאף בן משפחה יכול לקחת על עצמו בפרט אם הוא בטראומה ממה שחווה ואל מה שנקלע. כתמי דם על הקירות, על הרצפה ולעיתים סימנים מינוריים ביותר- כל אלו מחזירים את מי שמנסה לפנות לנקודת ההתחלה המבעיתה ומשתק אותו דבר שמעכב עוד ועוד את הפינוי ויוצר לא מעט קשיים לרבות קשיים פיננסיים כלכליים שצריך וחשוב למנוע. כמו כן הדבר האחרון שתרצו זה שמישהו יתבע אתכם על אי עמידה בתנאים וחוסר היכולת להשיב את הנכס כפי שנחתם בהסכם. אתם מבינים? את בעל הדירה לא הכול מעניין והוא רוצה את הנכס שלו בחזרה וכאן בדיוק כאן נכנס התפקיד שלנו לסייע לכם או לך לנקות את הדירה ולהשיב אותה למצב קודם מבלי שתהיה או תהיו מעורבים במקום ותצטרכו לתת לעצמכם לעבור את הסיוט החוזר והמתמשך.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לפינוי דירה אחרי פטירה, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

המרכז לפינוי דירה בישראל – למה דווקא אנחנו?

מבין כל נותני השירות, המרכז לפינוי דירה בישראל מכיר את הזירות הקשות ביותר של הפינוי ורוצה לתת לכם יד כפי שנתן לרבים וטובים לפניכם. כן, זה מצער לשמוע אבל חשוב בפרט בפינויים הנ"ל לפנות לנותני שירות בעלי ניסיון ולא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט הרגשי. המרכז לפינוי דירה בישראל מוכר על ידי כוחות הביטחון, גורמי הבריאות השונים והוא מורשה לטפל בכל הבעיות שהן בין היתר תוצר של פטירה בנסיבות טרגיות. לצד כל הכללים ונוהלי הבטיחות, הכלים והאמצעים של המרכז נצמדים לכל החוקים ואושרו לא רק על ידי משרד הבריאות אלא גם לפי כל כללי הסביבה. לצד מיון והתבוננות מעמיקה על הנכס, הפסולת שהיא החלק הרגיש ברוב הפינויים מהסוג הנ"ל תתפנה אך ורק לסביבות מותרות וייעודיות לאשפה – הכול מבלי לסכן את כל השאר והכי חשוב לתת לאותו אדם כמו א' את האפשרות להתמודד, להתאבל בזמן שמישהו אחר מסיים עבורו את המשימה ומשיב את הדירה לבעליה.
 
לצד שמירה על כל כללי ההיגיינה, סטריליות המרכז אינו פוסח על שום דבר ומנקה כל סימן ולו קטן המעיד על מה שהתחולל בנכס. מהיום אין יותר זיכרונות רעים, הניקוי מתבצע מהקירות, מהרצפה ואף מהריהוט והספות שהיו עדים למקרה המצער. לצד חליפות הגנה, לבוש מתאים, מסכות, כיסוי נעליים ולעיתים גם כיסוי עיניים מיוחד המפנים של המרכז לפינוי דירה בישראל מבינים את המשימה ומתירים את הקשיים, את הסכנה והחשיפה למחלות. מפאת צניעות ורגישות לאירוע אנו נזהרים במיוחד לפרט אודות הפעולות אותן אנו מבצעים מאידך חשוב לציין כי כל דבר ודבר יפונה מהנכס בצורה זהירה, פרטית ודיסקרטיות – הכול בזכות הכשרות מתאימות, הכרת כל זירות הפינוי ובפרט התמודדות עם מראות קשים והתאמת חומרי הניקוי הנכונים להסרת כל כתם או זיכרון שנותר בנכס.
 
צריכים עזרה? לא מצליחים לפנות דירה שהזיכרון בה קשה מנשוא? אחד הרגעים הקשים ביותר זה לחזור למקום שמעצים זיכרונות שרוצים לשכוח. אתם לא באמת צריכים להתמודד עם זה לבד, התקשרו עוד היום אל המרכז לפינוי דירה בישראל ותנו לנו לסייע לכם מכל הלב – סיוע כמו שרק אנחנו יודעים ורוצים להעניק.
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן