משפט ידוע אומר נפש בריאה בגוף בריא, ומהיום כולם יודעים שאפשר להגיד נפש בריאה בבית נקי. למה? משום שלכולם כבר ברור שסביבת המגורים משפיעה באופן ישיר על מצב הרוח ובמשך הזמן היא יכולה להוות טריגר להתפתחות של תופעות נפשיות כמו דיכאון למשל. דיכאון עלול להוביל את הלוקים בו לחוסר תפקוד מוחלט, עד כדי שכיבה במיטה בחוסר מעש ימים ושבועות ואפילו חודשים. התוצאה עלולה להיות הרסנית. מה עושים? התשובה לפניכם.

הביצה והתרנגולת

לא לגמרי מובן מה מוביל למה- מצב הרוח למצב הבית או להיפך. מה שכן, במשך השנים מתפתח מעגל קסמים שבו מצב הבית מוביל להחמרה במצב הנפשי, ועם ההסתגרות והבדידות הקשיים הנפשיים הולכים ומעמיקים לעיתים עד כדי מחלות נפשיות של ממש. כדי להתמודד עם זה חשוב בראש ובראשונה להביא את הבית למצב מיטבי ואת זה עושים עם המרכז לפינוי דירה בישראל.

משימה למקצוענים בלבד

יש מי שטועים לחשוב שיוכלו להתמודד עם פינוי דירה במצב כזה בכוחות עצמם, אבל התוצאות בשטח מראות שגורם מקצועי לא רק יבצע את העבודה במהירות ובקלות רבה יותר אלא גם ינחל הצלחה מול בני הבית. אנשים שסובלים מדיכאון וחיים בבית מוזנח לא ייתנו לקרובים להם לפנות את הבית בקלות, אחרת היו מאפשרים להם לעשות זאת מזמן. עם זאת, וסביר להניח שעם הידע המקצועי והרגישות של הצוותים של המרכז לפינוי דירה בישראל ההצלחה תהיה רבה יותר.

הצוותים המקצועיים שלנו לא רק מצוידים במשאיות, חומרי אריזה, חומרי חיטוי וכלי עבודה שיאפשרו להוציא את המשימה לפועל אלא גם בידע ובסבלנות כלפי האוכלוסייה המיוחדת הזו. התהליך נעשה בשיתוף פעולה מלא ולפי המוכנות של בני הבית. ראשיתו בפינוי הנכס וסילוק האשפה, המשכו בתיקונים קלים בבית, צביעה, חיטוי והדברה. לעתים את התכולה נמסור לתרומה או שנקנה אותה וכך נוזיל את עלות הפרויקט כולו.

המרכז לפינוי דירה בישראל

הפרויקט מבוצע על ידי אנשי מקצוע מובילים ובתיאום מלא עם בני הבית בהתאם לייעוד הנכס והצרכים של המשפחה. לקבלת מידע נוסף צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן