כולנו עברנו דירות ומכירים את כאב הראש של מעבר דירה, איסוף ארגזים, מיון התכולה והעברתה ליעד אחר. כאב הראש הזה, מסתבר הוא קטן משמעותית מכאב הראש במקרה שנדרש לפנות דירה מלאה גרוטאות וחפצים שונים שנאספו עם השנים, והסיפור מסתבך עוד יותר כאשר מדובר על שנים ארוכות של איסוף שהובילו לבית עמוס בתכולה שאין בו מקום לכלום. במקרים רבים נגלה את המצב של הדירות הללו רק כאשר בני הבית הולכים לעולמם או כאשר הם עוזבים את ביתם לטובת מעבר לדיור מוגן או בית אבות.

משימה למקצוענים בלבד

למי שחושבים לתומם שזו משימה שיוכלו להתמודד איתה בעצמם נכונה הפתעה לא ממש משמחת. הסיבה לכך היא שאנחנו יודעים כיצד מתחיל פרויקט כזה אבל לא יודעים לעולם כיצד הוא יסתיים. אין לדעת מה נצבר בבית מוזנח עמוס בגרוטאות, כמה לכלוך ואשפה חבויה בערמות החפצים, כמה מכרסמים ומזיקים ממתינים שם ואילו הפתעות נוספות ימתינו לנו מרגע שניגע בתכולה.

לכך נוסיף את העובדה שבמקרים כאלו חשוב להגן על המפנים עם ציוד מתאים ולהיעזר בחומרי ניקוי חזקים ועוצמתיים שגם איתם יש לדעת כיצד לעבוד ובאיזה אופן להשתמש בהם. זאת ועוד, גם אם נבצע בעצמנו את הפינוי הרי שמהר מאד נגלה שיש שורה של בעלי מקצוע שנזדקק להם במסגרת הטיפול בבית: אינסטלטור, חשמלאי, צבעי ועוד בעלי מקצוע שכל אחד מהם יש לאתר, לתאם ולשלם לו בנפרד. מדובר אפוא על פרויקט מסובך וקשה לתפעול, אלא אם נבחר בשירות של המומחים לפינוי דירות: המרכז לפינוי דירה בישראל.

מי אנחנו?

המרכז לפינוי דירה בישראל ירכז עבורכם את כל הצרכים והשירותים הנדרשים כך שאתם לא תצטרכו לתאם ולשלם לכל בעל מקצוע בנפרד. הצוות המקצועי שלנו יכול לבצע בבית את כל עבודות התשתית, הפינוי, הניקיון והצביעה ולהביא לכם בסופו של דבר נכס מוכן למגורים. את השירות מעניק המרכז לפינוי דירה בישראל תמורת תכולת הבית או במחיר מופחת מה שהופך אותו למשתלם במיוחד. רוצים לשמוע עוד על הפרויקטים שלנו? צרו קשר ונשמח לתת מענה לכל שאלה.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן