בשעה טובה ומוצלחת קיבלתם דירה בירושה! אם אתם טועים לחשוב שחר בבוקר תשכירו אותה ותיהנו מתשואה נאה, כדאי לחשוב שוב. סביר להניח שאת הדירה קיבלתם מאדם זקן ומבוגר שבמרבית המקרים לא ידע כיצד לטפל בבית. עוד סביר להניח שהבית ישן ומכאן כבר אפשר להבין שנדרשת עבודה מאומצת כדי להביא אותו למצב מיטבי.

למכור או לא למכור?

לא מעט אנשים עושים את השגיאה הפטאלית ומוכרים את הדירה שקיבלו בירושה בלי שום תהליך של שיפוץ. מה שמנחה אותם הוא מבחן העלות מול תועלת. המחשבה על ניקיון, שיפוץ וסידור הבית מובילה אותם למסקנה מוטעית שעדיף למכור את הנכס כמות שהוא בלי להיכנס להוצאות מיותרות. מה שהם לא יודעים זה שניתן לרקוד על שתי החתונות: גם לשפץ את הבית ולהביאו למצב מיטבי וגם ליהנות מתשואה גבוהה.

תהליך מורכב אבל אפשרי

המרכז לפינוי דירה בישראל הוא הכתובת המתאימה למצבים מהסוג הזה. הכנת דירה למכירה או השכרה היא משימה מורכבת אבל בהחלט אפשרית ועם עבודה מקצועית של הצוות המיומן של המרכז תוכלו ליהנות מדירה מטופחת ומושקעת תוך כמה ימים. פינוי דירת ירושה והכנה שלה למכירה או השכרה תכלול כמה שלבים כאשר בשלב הראשון יבוצע פינוי של כל הריהוט, סילוק אשפה והעברה ליעד מתאים. בשלב הבא יבוצע ניקיון יסודי, צביעה ועבודות תחזוקה ולבסוף הדברה.

מה המטרה?

המטרה היא להביא את הבית למצב אופטימלי שבו קונים או שוכרים יהיו מוכנים לשלם עבור הנכס את המחיר המקסימלי שלו. למי שלא מכיר את נפש האדם, נסביר שבכמה פעולות בסיסיות של המרכז לפינוי דירה בישראל ניתן בהחלט להגיע למצב של מימוש הפוטנציאל של הבית. מרגע שרוקנו את הבית הקונה הממוצע ירגיש שמדובר בנכס גדול ומניב בהרבה, ועם כמה שיפוצים קלים וצביעה יסודית הבית ייראה מזמין הרבה יותר.

עלות מול תועלת

למי שתוהה מה התועלת ומה העלות של כזה מהלך נסביר שמדובר על פרויקטים בעלות סבירה למדי. בנוסף, במקרה של פינוי ירושה ניתן בהחלט לקבל את הפרויקט בעלות מופחתת ולעתים אפילו בחינם בתמורה לתכולת הבית. את כל זה תוכלו לקבל בהצעה מסודרת מנציג המרכז לפינוי דירה בישראל שישמח לבחון את המצב בשטח. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף!

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן