פינוי חדרים מלאים תכולה עקב אספנות כפייתית

אם מעולם לא יצא לכם לבקר בדירה שבה חי אגרן כפייתי אבל מה שאפשר לעשות זה לתאר לכם עד כמה שניתן יום בחיי אגרן.
אגרן כפייתי, הוא קם בשביל לאגור, חי בשביל לאגור ומקיים את כל יומו סביב פחי האשפה או כל שאר המקומות האטרקטיביים שגורמים לו להרגיש על גג העולם שהנה מצא עוד שולחן שבור שאפשר לתקן אבל אף פעם לא מוצא לזה זמן.
חפץ ועוד חפץ, כך נראים חייו של האגרן ואף אחד לא מבין מדוע הוא אוגר אם בכלל. במצב שבו אגרן ישן הוא ישן סביב החפצים והם סוג משענת עבורו. בשלב מסוים הוא כל כך מתבייש שהוא מעדיף לוותר, לחיות לצד החפץ, לתת לו להעלים אותו, לישון לצד המאוורר השבור, או אפילו הבובה ההפוכה והמיקרוגל שמזמן כבר לא עובד.
הכול מאובק ואין מקום לשבת או לחיות או לזוז, אפילו לישון כמו בן אדם אי אפשר ואם יש שם בעלי חיים גם הם כמו האדם ישנים במקום שרק אפשר ולעיתים באין ברירה מפזרים את הצרכים שלהם בכל פינה ופינה.
אכן מראות קשים, ייתכן שיהיה קשה לכם לדבר על כך אבל זאת המציאות ואי אפשר להתחמק ממנה.
ניירות טואלט בכל מקום, זוהמה, ריח שאי אפשר לתאר ובגדול זה לא בית זה מאורה וכל מה שנשאר זה רק לדמיין איך זה ייראה לו רק הסכים האגרן לפינוי משנה חיים הזה.

איך מפנים את התכולה מהחדר בלי שהאגרן ייכנס למגננה?

אי אפשר וזה כמעט בלתי אפשרי לגרום לאספן לוותר על החפצים שלו, עד כמה זה מוזר הוא מרגיש הכי בטוח במחיצת כל הדברים המסוכנים כל כך שחגים סביבו.
במעמד הזה חשוב מאוד להפנים ולהבין את הקושי שיש לאגרן להיפרד מהחפצים שלו, מהסדר של המכתבים, מהסדר של כל בגד ובגד. כאמור דבר והיפוכו מצד אחד בלגן אחד שלם מצד אחד סדר שאם רק תזיזו חפץ אחד או מכתב אחד או עיתון אחד שאף פעם אף אחד לא קרה אתם בהחלט בבעיה קשה.
האגרן חושש על חייו, מרגע שתנסו להגיד לו לא על משהו הוא יתגונן, ייסגר ובמקרים קריטיים יותר הוא אפילו יכול להיות אלים אז זהירות.

 

 

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

מה עושים? איך פותרים את זה? איך נכנסים לו ללב כדי שיאפשר שינוי באורח החיים המסוכן שאימץ?

במעמד הזה חשוב לדבר אל ליבו של האיש, לא להתווכח, לא לנסות להתחכם האגרן אולי אוגר אבל הוא סופר אינטליגנט בלא מעט מקרים אז גם פגיעה באינטליגנציה שלו זה סוג של זלזול ותקיפות.
לכן במעמד הזה חשוב להקשיב לאיש, למה שיש לו להגיד גם אם אמר את זה מיליון ופעם נוספת. להקשיב, להכיל, להראות שאיכפת ורק אז אולי אז האגרן ישתף פעולה ותוכלו למנף את הפינוי צעד אחד קדימה.
שתפו את האגרן לאורך כל התהליך – איך מתמודדים עם אגרן שחי בדירה מלאה פסולת
דבר נוסף שתוכלו לעשות זה לשתף את האגרן, אם הגיע לשלב שהוא מסכים לשתף לכו על זה בגדול ותנו לו להיות גם הוא מוביל בחלק מהתהליך. זה חשוב, אם אתם נותנים לאדם שגר בדירה לשלוט בחלק מהמצב הוא מרגיש שלא איבד שליטה ואז הוא גם פתוח לשינויים שאתם כל כך רוצים לגרום לו שיבצע.
חדר אחר חדר, הגיעו להסכמה, מה אפשר לזרוק אבל אל תזכירו את המילה לזרוק, יש אגרנים שיפתחו במיידית אנטגוניזם ויביאו בדיוק את המסר ההפוך.
אז במעמד הזה כל מה שחשוב הוא להיות שם בשביל האגרן, להבין שקשה לו להיפרד ולתת לו את כל הלגיטימציה לעשות זאת אבל מהמקום שלו, מהמקום שהוא מוכן. לא לכפות את דעתכם, לא לשפוט, להיות מכילים, מקבלים, אוהבים, זאת כל התורה .
שיתפתם את האגרן? צפו לשיתוף פעולה אם לא מלא אז בטוח חלקי וזה בהחלט משהו שווה אצל אגרנים היות שלא תמיד הם מפסיקים לאגור מהרגע הראשון, זה לוקח זמן אז התאזרו בסבלנות!

איך מפנים ומנקים דירה של אספן?

לאחר שלב ההבנה וההכלה, יחל שלב הפינוי ואחריו כאמור יחל שלב הניקיון, בשלב הזה האגרן יישב לו בצד הדירה, ילגום את כוס הקפה וינצח על המפנים בפעם המי יודע מה.. אבל כאן זה כבר בהחלט מצב נהדר ואם הוא מרגיש טוב עם זה למה לעצור או לקחת את זה ממנו?
ניקיון, שטיפה, חיטוי עם כלור אבל לא רק, סילוק תיקנים ומזיקים שעד עכשיו מצאו בית במקום הזה.
כעת הבית נקי ומסודר, הכול חזר למקומו וזה יפתיע אפילו אתכם, צפו לתודה עמוקה מהאגרן שלא ידע איך לגשת לזה, לא ידע מאיפה להתחיל ולכן הרים ידיים מוקדם מדי.
ועכשיו שכולם מרוצים חשוב לנו לשאול אתכם שאלה אחת שכדאי שתענו עליה בכנות, האם ניסיתם הכול ובן המשפחה שלכם ממשיך לאגור ולהחריב את חייו וחייכם? אל תאמרו נואש, אם הגעתם עד לכאן וקראתם את המאמר אתם בהחלט מוכנים לשלב הבא, שלב הפגישה עם מפנה דירות מיומן שמגיע לפינוי הזה עם כל הלב.

איך מוצאים פינוי אגרנות כפייתית מקצועי?

כל אדם חייב להרשות לעצמו שירות של פינוי דירה בפרט כשמדברים על בית עמוס באשפה או זבל בשל אגרנות.
יש בהחלט שירותים שאסור לפספס ומקצתם זה בדיוק השירות הזה שעליו אנחנו מדברים, פינוי דירה שמאפשר ביום מן הימים לראות את הים, לראות את העולם להצליח למכור את הנכס במחיר טוב או שוב לחזור להתחלה היפה שלשכנים היה כיף לגור בסביבה הזאת לצידך.
מעכשיו גם אתם יכולים ואפילו חייבים את הפינוי הזה למי שאתם אוהבים באמת, מהיום לא חייב יותר לתת למי שאתם אוהבים לחיות בשנאה עצמית, בדוחק או בקושי.
כבר מצאתם מפנים לצורך מימוש הפינוי הזה? המפנים השקולים, בעלי היוזמה, מדייקים בכל זמן וכל פעולה ופעולה, מגיעים למשימה הזאת עם כוח רצון עז ולצד חוש הומור מפותח מעבירים את הפינוי הזה על הצד הטוב ביותר כך שאף צד לא ייפגע וכולם יצאו נשכרים מפעולת הפינוי הידועה עם תוצאה של שינוי אמיתי לחיים.
שי פינוי דירה וקבוצת המפנים שלו מציעים לכם פינוי עם גישה לכל דבר, תוך זמן ידוע מראש ותנאים טובים ביותר באין מפריע לשכנים, ללא תפיסת מיקום, חנייה, מעלית או חדר מדרגות.
מזה הרגע הפינוי שלכם יוצא לדרך באמצעות אנשים חזקים, עצמאיים, מומחים בפירוק, הרכבה, פינוי זבל, ניקיון, שיפוץ וכל מה שצריך כדי שבסופו של דבר בן המשפחה שלכם או אפילו אתם תחזרו לשגרת החיים אליה אתם מתגעגעים כל כך.
עזבתם את המקום ומצאתם נכס שונה שהפתיע אפילו אתכם? זכרו, כל פינוי בפרט פינוי של אנשים המכורים לאגירה מתחיל ונגמר באנשים זריזים, אמיתיים ובעיקר כאלה שמוכנים להתאמץ בשבילכם להצלחת המשימה.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן