פינוי מחסנים ומקלטים

פעם זה היה רק מחסנים, היום בעידן שבו מדינת ישראל שבויה במצבים חסרי וודאות ובעתות חלילה של מלחמה אחת הדברים שחייבים לעשות זה לדאוג למקלט זמין, נקי ובעיקר בטוח לשהייה. אז מתי לאחרונה ניקית את המקלט של הבניין? האם אפשר לעשות את זה לבד? עד כמה קריטי ביותר לפנות מקלטים דווקא עכשיו? בעוד אנשים חושבים שנגמר סבב של מלחמה אחת, ההפתעות תפקידן להפתיע וכך גם הצפייה ממך ומשאר הדיירים להישמר ולהישמע להוראות ולוודא כי המקלט אכן פתוח וזמין לאוכלוסייה הצעירה, המבוגרת ובפרט לילדים הקטנים ובעלי המוגבלויות שצריכים לפקוד את המכסה תוך זמן קצר ביותר. בדיוק כאן יש לנו עצה עבורך, המרכז לפינוי דירה בישראל מדבר על הדרך הטובה, הקצרה והבטוחה ביותר לפנות את המחסן שלך לציוד הנכון ובו זמנית להפוך את המקלט שמיש בזמנים שהכי לא תצפה/י להם.

ניקוי מחסנים - למה אי אפשר לעשות את זה לבד?

אי אפשר לדבר על זה, צריך פשוט לראות אבל לרוב כשמדברים על פינוי מתוך מחסן מדברים על כמות בלתי מבוטלת של לא מעט ציוד שתאמין/י או לא רצוי שלא תעשי/ה את זה לבד. כאמור, מחסנים זו תורה אחת שלמה שלא רק מצריכה ממך להעביר חפץ קהה, גדול או מסוכן מצד אחד לצידו השני של המחסן אלא הרבה מעבר לכך. כמו כן יש לא מעט חפצים שנכון להיום ולרגע הם טובים אבל מה יהיה בעוד מעט מאוד זמן? מיותר לציין את השחיקה ואת היכולת שלהם להחליד ולהפוך מסוכנים לכל מי שיבוא עם חפץ כזה או אחר במגע והנה לך עוד סיבה מדוע ההמלצה הרווחת היא להיוועץ עם גורמי מקצוע מיומנים ומקצועיים בתחום.

כמו כן המחסן הוא בהחלט "בית חם" לכל המכרסמים, כל החרקים ולעיתים זוחלים מסוכנים העלולים להסתתר מתחת ולהפתיע במובן השלילי של הדבר. מיותר לציין שחפצים שנמצאים במחסן כבדים וקשה מאוד להעבירם בלי להפעיל טכניקה של פינוי, ידע בהעברה למשאית מתאימה ועוד פעולות שאמורות בסופו של דבר לשמור על בריאות הגב שלך!

אז אם לא נולדת סבל ואין לך מושג איך מזיזים דברים בלי להישאר תקוע/ה באותה הפוזיציה כל מה שצריך זה שירות מבין עניין שמגיע, בודק את השטח, מסביר את כל הדברים מראש בשקיפות מלאה, מספק הצעת מחיר וכבר נותן לך את התאריך המתאים ביותר כדי שלא לבזבז זמן ולהתחיל בפינוי כמה שיותר מהר.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לניקיון יסודי, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

ניקוי מקלטים – כי יש סוגי פינויים שלא סובלים דיחוי

זה זמן רב שעם ישראל נמצא בעתות של מלחמה ומבין כל הפינויים יש פינויים שלא סובלים דיחוי ומצריכים פינוי מידי ושעה אחת קודם. פינוי מקלטים מצריך ממך הזזת החפצים הכבדים ופינוי המקלט לעתות חלילה של התרעת סכנה. מאי האחרון שם את מדינת ישראל במצב של מלחמה, המון אנשים סיפרו על כך שהמקלט שלהם היה מאובזר בחפצים של מישהו אחר ולכן נאלצו לעמוד בגרם המדרגות ולסכן את חייהם. חשוב לך שזה לא יקרה לך או לאחד הדיירים האחרים? בדיוק לשם כך חשוב זמן קודם לכן להתחיל ולנקות את המקלט, להעביר ממנו את כל הדברים ולהכשיר אותו חלילה למצב של מתקפה על ישראל. אז פינוי זה דבר חשוב, אבל מה עושים עם כל כך הרבה אשפה? האם לכולם יש נגישות לדברים הכבדים, לזוחלים המסוכנים שכבר מצאו מקלט תרתי משמע ולכמויות הזבל הגדולות והאבק שנערמו במקום? בדיוק בשלב הזה המרכז לפינוי דירה בישראל מביא את הפתרון המושלם בשבילך והוא משאיות שיודעות לקחת את כמויות הזבל והחפצים הקהים לאתרי אשפה והנה הפינוי הזה נגמר מהר יותר ממה שדמיינת מלכתחילה.

פינוי מקלט או מחסן – לזמן יש חשיבות מכרעת!

זה לא פינוי של בית, זה לא פינוי של לכלוך בסדר גודל של בית שמתקיימת בו תחזוקה שוטפת זה הרבה יותר וכאן אין מנוס, חייבים אנשי מקצוע שמשנסים מותניים, יודעים לסקור את סביבת הפינוי ועל פי כך לתת את הצעת המחיר המותאמת ביותר לתקציב שחשבת עליו מראש. המרכז לפינוי דירה בישראל מיומן בכל סוגי הפינויים ורואה את ההצלחה שלך לנגד עיניו, מעכשיו זה רק את/ה קיים/ת.

המרכז לפינוי דירה בישראל ממליצים לך לא להסס ולפנות כמה שיותר מהר את המחסן או המקלט מחפצים העלולים לסכן ולשבש את איכות החיים שלך ושל הסביבה גם בחיי היום יום ללא סכנת מלחמה. אין כמו לעשות את הדברים מראש, לקבוע אותם ופשוט לא לדחות יותר. חלק מהדברים זה לפנות אבל החלק העיקרי הוא שהנה הצלחת לבחור את המשימה ולעשות עליה וי אחד גדול הפעם לא רק עבורך אלא עבור בניין שלם, מבוגרים, ילדים וכל מי שרוצה להשתמש במחסן ובטח במקלט שהיה סגור דווקא בזמנים קשים אלו.

כמה עולה לפנות מחסן או מקלט?

המרכז לפינוי דירה בישראל מספק לך את כל התשובות תחת מקצועיות רבה שדורש הפינוי ותוך כדי התחשבות בכל הפרמטרים החשובים ביותר החל בבחינת המקום שצריך לפנות, סוג החפצים ותנאי הדרך העומדים כחלק בלתי נפרד מהפינוי עצמו. לכן, במעמד הזה, המפנים המקצועיים צריכים קודם כול לראות ולהחליט במה מדובר, מה התנאים הפיזיים, מה גודל החפצים, מצבם או כמות הפסולת ובגדול כמה זמן ייקח כל הפינוי הזה. אלו הם פרמטרים שבסופו של דבר ייקבעו/ ישפיעו מן הסתם גם על המחיר הסופי.

מה חשוב שיהיה כתוב בחוזה של פינוי מקלטים או מחסנים?

כפי שהבנת, פינוי מהיר ויעיל בעל גישה מובילה ונכונה מתחיל מסקירת המקום והחפצים וכן בחינת הסביבה החיצונית. זו בהחלט דרך טובה להמשיך מכאן הלאה לחוזה עצמו וכן זה חשוב ביותר! אז איך כותבים חוזה? כל האנשים שמשתתפים בפינוי יהיו כתובים בפינוי, רצוי מאוד שהעובדים יהיו מוגנים על ידי ביטוח צד ג' ובגדול יש לוודא שהם מועסקים תחת גוף שמספק שירותי פינוי יותר משנה. זה חשוב כי זה בהחלט יכול לספק ביטחון כי נותן השירות אמין, מיומן והכי חשוב נחשב טיפוס מתמיד שלא יחליט באמצע העבודה חלילה להפסיק את מה שהנך רוצה כל כך לסיים. בחוזה יהיו כתובים תאריך, לו"ז ברור של תחילת עבודה סיום עבודה, כלים, משימות שתתבצענה ושמירה על סדר ועל ארגון לאורך כל התהליך. חשוב מאוד לרשום את זה בחוזה כי אם חלילה המעלית תיפגע או המדרגות יישארו מלוכלכים השכנים יבואו אליך בטענות כי המפנה כבר לא יהיה שם!

לכן חשוב מאוד לכתוב שהמפנה שאותו בחרת ידאג שהעובדים שלו יעשו את העבודה גם בהעדרך אחרי ככלות הכול זה כל העניין, את/ה ממשיכים במסלול החיים והמפנים מכינים לכם הפתעה חיובית, הפעם מחסן ומקלט שמוכנים לכל שימוש וזמינים לכל תרחיש. לצד זאת, בחוזה יש לציין גם את דרכי הפעולה החל במיון החפצים, העברת לאתרי אשפה מורשים מראש ולקיחת אחריות מלאה על כל שלב ושלב! זהו, עכשיו נדמה שיש מוכנות, אפשר בהחלט להתקדם צעד אחד קדימה אל השגת המחסן הפנוי לאחסון מחדש ובו זמנית לפינוי המקלט שהפעם יהיה זמין ומוכן חלילה אם תבוא צרה כזו או אחרת.

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן