יש לך יכולת התמודדות עם סידור בתים וניקיון? שאל/י את עצמך

יש לא מעט שאלות שחשוב לשאול, פתאום זה יכול לקרות גם לך, קנית עוד ועוד מוצרים ואין יותר מקום לאחסן שום דבר ומבית של 120 מ"ר זה כבר לא נראה גדול ויותר בכיוון של צפוף. האם ישנה אפשרות שכל מה שיש בבית שלך חשוב לך ואין לך מושג מה לעשות עם זה ואיך בכל זאת לשלב חיים נורמטיביים בבית שיש בו הכול מהכול? בדיוק כאן לנו במרכז לפינוי דירה בישראל יש את הפתרון האולטימטיבי עבורך, מהיום החדשות הנהדרות שאת/ה תוכל/י לחיות בלי לתרץ יותר תירוצים, בלי לשמוע הערות כמו "אין יותר מקום בבית" ובעיקר לשמור על מערכת יחסים תקינה בפרט שבן או בת הזוג שלך לא ממש מתחברים לאהבת הקניות. אז כדי שתעשי/ה את זה נכון הנה כמה טיפים שימושיים שיכולים בקלות להפוך כל פינוי או סידור בתים וניקיון למקום שכיף לגור בו אבל בעיקר לגדל ילדים, לנהל מערכות יחסים תקינות ובגדול לא להרגיש אי נעימות או מבוכה.

מי מסדר ומנקה בית או דירה?

הדבר הראשון שיידרש ממך זה חוש טכני, זה קריטי כי אי אפשר בלי זה, למעשה אין מה לעשות, במשימות סידור צריך לא רק לסדר אלא הרבה מעבר לכך. קודם כול לפני שמתחילים לנקות קודם צריך לסדר אבל מה באמת עליך לסדר? כבר ערכת רשימת משימות ראשונית? בשלב הראשון חשוב מאוד לערוך רשימה כי היא זו שמציבה את המטרה וזה לסדר, לנקות ולגור את החיים שתמיד חלמת עליהם. ההסתכלות שלך אולי לא תהיה תמיד מספקת ולכן אם יש לך חבר או מכר טוב, חשוב להרשות לו לתת לך את העצה הראשונית, להסביר מה הוא באמת רואה, מה כמות החפצים, האם יש משהו שכבר מזמן אין צורך בו בבית? משם מתחילים, ממיינים, לאחר שמבינים את גודל הבית, את הגישה לכל דבר אפשר להגביר מהירות המשימות ולהשיג סידור לתפארת! חשוב לציין שאם הבית שלך גדול, אולי כדאי להיעזר בחברים, מניסיון של המרכז לפינוי דירה פעולת סידור וניקיון לא תיקח יום אחד או יומיים בטח שמי שאחראי על המשימה הוא אדם אחד ולכן רצוי שלא לעשות זאת לבד. בחירת אנשים נוספים שייקחו חלק במשימה תקל על כל הנוגעים בדבר ובסופו של דבר תחלק את המשימות כך שכול אחד יידע מראש מה עליו לעשות ומהו מועד הסיום שהקצבת לעצמך בין שקיים בך רצון לגור בבית או להשכיר אותו לאחרים.

קבלו הצעת מחיר ללא התחייבות

מוזמנים לפנות אל המרכז לפינוי דירה בישראל ולספר לנו איפה נמצא הנכס שזקוק לפינוי דירה אחרי פטירה, מהו השטח שלו ומהו המצב הנוכחי. על בסיס הנתונים הנ"ל, וייתכן שגם ביקור במקום – ללא כל התחייבות מצדכם – נספק הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם ובעיקר משתלמת.

ליצירת קשר עם נציג השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

עומד/ת לפני סידור בית וניקיון? יש דברים שחשוב שתדע/י לפני כן

האם זו פעם ראשונה שלך לניקיון, סידור או התארגנות עצמאית? זה בסדר, זה אפילו מבורך אבל לפני כן חשוב שתדע/י כמה דברים שהם חוק בל יעבור! במסגרת ניקוי או סידור חשוב שהאשפה אותה תאסוף/י יישלחו רק לאתרי אשפה, זה חשוב היות שאם תבחר/י להשליך אשפה ליד הבניין או בפח משותף לא רק שתקלקל/י את היחסים עם השכנים הקרובים אלא גם תסתבך/י בקנסות שצריך למנוע מראש!

לכן במעמד הזה, אנחנו במרכז לפינוי דירה בישראל ממליצים על השכרת רכבים מיוחדים או נכון יותר מכולות מקצועיות שאל תוכן יהיה ניתן להשליך את האשפה הלא רצויה של הדירה וכך להימנע מנזקים, סכנה לך או סכנה לסביבה לרבות קנסות. דבר נוסף שחשוב לעשות זה לבקש רשות מהשכנים וליידע אותם לגבי שימוש במעלית, בגרם המדרגות וכל מה שצריך כדי לסדר את הדירה/ בית בלי ששלוותו ומנוחתו של אף אחד לא תיפגע. כמו כן, בעניין האשפה חשוב מאוד להצטייד בציוד חזק, שקיות ניילון חזקות שאל תוכן תושלך האשפה בצורה דיסקרטית, תקינה ונכונה.

איך מארגנים ומנקים דירה או בית?

לפני הניקיון מגיע שלב הסידור אבל קודם כול חשוב למיין מה שחשוב באמת ויקר ערך, לאגד את כל האנשים שנרתמו למשימה ושכל אחד מהם יתפוס פיקוד על כל חדר בנפרד. מתוך כך, כל הרהיטים או הדברים יקרי הערך יימצאו באריזה נפרדת שעל גביה תרשם תכולתה. לאחר שממיינים את המיון הראשוני מגיע הסידור עצמו, אגב, המיון חשוב מאוד היות שאם לא מבצעים אותו עלולים לא רק לאבד דברים אלא גם להאט את הליך הסידור ומיום חופש אחד זה עלול להיגרר ולגרור עם זה טענות, אי סדרים עם הסביבה ובגדול בזבוז זמן ותקיעות אחת גדולה. חשוב לך שזה לא יקרה? מראש יש להגדיר את המשימות וכך להתחיל תוך כדי חלוקת תפקידים לסדר כל חדר כאשר כל דבר במקומו בתנאי שהווילונות, המפות, המצעים וכל השאר עברו כביסה מתאימה ויכולים למצוא את מקומם בארון.

איך מנקים את הדירה לאחר שמסדרים אותה?

עכשיו, שהכול במקומו, הכבסים כובסו, הכלים חזרו למקומם, האשפה נערמה ונשלחה אל אתרי אשפה מורשים אפשר לדבר על ניקיון הבית/ הנכס. אם יש לך כלב או חתול, אז את/ה בטח כבר יודע/ת שאין לנקות נקודתית עם כלור באותו המקום כי בעל החיים עלול לחזור לאותו מקום ולסמן שם את צרכיו. לכן במקרה כזה למשל המרכז לפינוי דירה בישראל משתמש בחומרי הניקוי הטובים ביותר המותאמים למצב הדירה כאשר הוא שם לעצמו על הפרק גם את מגורים של בעלי החיים בבית.

הניקיון חייב לכלול הכול מהכול וזאת גם כדי לבטל את קרדית האבק שהיא מסוכנת מאוד ומצויה במצעים, באוויר וכל השאר. לכן, נחזור איתך שוב לעניין הכביסות, הניקוי של המרפסות, סילוק לשלשלת יונים אם יש באמצעות מסיכות מתאימות והגנה מתאימה. כמו כן, חשוב להצטייד בשואב אבק ובשטיפה חוזרת ונשנית לא רק עם מים אלא גם חומרים חזקים במיוחד שיכולים להבטיח לך שהנגעים שהיו כאן לא יחזרו על עצמם.

מי מנקה ומסדר דירות במרכז הארץ?

בסיכומו של דבר, ניקוי של דירות, סידור של דירות זה בעצם ארגון עצמי של הנפש, אנשים שחיים באי סדר מכירים את זה אבל לא יודו בכך וזה בסדר! אין כאן שפיטה אלא רצון לסיים חיים אחרים שהיו טובים פחות ולתת פתח לחיים טובים יותר בזכות הפנג שוואי וסידור החפצים והחיים על הצד הטוב ביותר. אז אם קראת את כל מה שנכתב כאן ועדיין אין לך את הכלים, המושג או את החוש הטכני לעשות את זה מהר, קל ובעיקר בטיחותי כל מה שהנך צריך זה שירות שהאני מאמין שלו זה את/ה והחיים שלך אחרי הפינוי/ סידור או ניקיון זה בנכס!

זקוק/ה לעזרה? המרכז לפינוי דירה בישראל פותחים את שעריו ומספק לך שירות מדהים בשקיפות מלאה, לצד חוזה עבודה מסודר, עמידה בזמנים וכללי עבודה המבוצעים על ידי טובי העובדים המועסקים זה שנים תחת תלושי שכר מסודרים במרכז ועובדים תחת ביטוחי צד ג' כך שהכול יתנהל על הצד הטוב ביותר.
 
המרכז לפינוי דירה בישראל – חדורי מוטיבציה, בעלי כושר והמצאה, מספקים לכם את כל שירותי הפינוי/ הניקיון ומשאירים לך נכס שאפילו את/ה לא תזהו בסיום העבודה.
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן