שאלו את עצמכם כמה שאלות כדי לדעת האם אתם נמצאים על הרצף שמכונה אגרנות כפייתית: האם אתם מתקשים להיפרד מחפצים? האם אתם חשים צער כשאתם רואים את פח האשפה עולה על גדותיו? האם אתם קונים כמויות גדולות של אוכל בלי קשר לרמת הצריכה שלכם? אם עניתם כן לכל השאלות הללו ייתכן שיש לכם פוטנציאל חבוי להפוך לאגרנים כפייתיים. מה זה אומר? שחשוב לשים לב לאופן שבו אתם מתנהלים עם חפצים ולרמת התחזוקה של הבית שלכם.

מה זה אומר להיות אגרן כפייתי?

אגרנות כפייתית היא תופעה שמתרחשת על רקע רגשי וגורמת לאנשים לאסוף ולאגור שלל חפצים: עיתונים, בגדים, ספרים, מזון, צעצועים, מכשירי חשמל תקולים- כל אלה ועוד הם מנת חלקו של האגרן הכפייתית שאט אט הופך את ביתו למחסן ובהמשך לחלל חנוק שאין בו מספיק אוויר ושהוא מעמיד את החיים בו בשורה של סכנות.

למה גורמת האגרנות הכפייתית?

האגרנות הכפייתית לא רק גורמת לבית להיות מוזנח, אלא גם טומנת בחובה שורה של סכנות: קשיי נשימה עקב האוויר הדחוס וכמויות האבק שמצטברות על התכולה, סכנות תברואתיות קשות, היעדר נתיבי מילוט במקרי שריפה והגברת הסיכון להתלקחות אש בשל הבית העמוס, סכנת מעידה ונפילה עם כמות מכשולים עצומה בבית, סכנת התמוטטותך של המדפים עמוסי התכולה ועוד.

מי אנחנו?

המרכז לפינוי דירה בישראל הוא הכתובת למצבים המורכבים שבהם בני הבית מגלים שהקרובים להם חיים בתנאים קשים וסובלים מאגרנות כפייתית. לאחר הגילוי המדאיג הנטייה הטבעית היא לנסות להביא לשינוי בעצמנו אבל מה שלא כולם יודעים הוא שנחוץ ידע מקצועי, ציוד וכוח אדם שיוכל להתמודד עם הבית במצבו. המרכז לפינוי דירה בישראל יקבע יחד איתכם את לוח הזמנים ואת המשימות שיבוצעו בבית עד להשבתו למצב ראוי למגורים. זה כולל פינוי, ניקוי, חיטוי והדברה, צביעה, שינוע החפצים ליעדם והכל בשקיפות מלאה תוך דיאלוג עם בני הבית.

העבודה מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן ובהתאם ללוח הזמנים שייקבע יחד איתכם. לקבלת מידע נוסף אל תהססו- צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן