כאשר אדם הולך לעולמו הסביבה הקרובה נדרשת לפגוש בו שוב ושוב דרך החפצים שלו. ארונות הבגדים לוחשים לנו את טעמו האישי, ארונות הספרים מגלים לנו את תחומי הידע שלו וכל פינה בבית מדברת את מה שאינו. במצבים כאלו לא אחת המשפחה נמנעת מלטפל בתכולה שנשארה מתוך קושי להתמודד עם לכתו של אדם. מה עושים אפוא כדי להקל על התהליך? כיצד מתמודדים עם החפצים של אדם שהלך לעולמו גם כשהפצע טרי וכואב?

כיצד מתמודדים עם פינוי תכולת ארונות?

התשובה לשאלה פשוטה למדי: המרכז לפינוי דירה בישראל מעניק למשפחות של אנשים שהלכו לעולמם שירות ייחודי וכולל של פינוי תכולת הדירה בהתאם לרצון המשפחה. זה יכול להיות פינוי כולל של הדירה והכנה לקראת מכירה או השכרה או פינוי של חלק מהתכולה. בכל מקרה החבילות שאנחנו מציעים מותאמות לציפיות ולצרכים של בני הבית ומבטיחות תהליך נעים ויעיל מבחינתן.

במקרה של הכנת הדירה למכירה או השכרה, התהליך כולל לא רק פינוי של החפצים אלא גם צביעה וניקיון הבית ולעתים בעת הצורך גם ביצוע תיקונים קלים והחלפת דלתות, חלונות וכדומה. במקרים אחרים נפנה רק חלק מהתכולה בהתאם לסיכום שנערוך בתחילתו של התהליך. כך או כך המטרה היא לסייע למשפחה להתמודד ברגע קשה ולהקל עד כמה שניתן לפחות מההיבט של הטיפול בבית.

כמה זה באמת משתלם?

במבחן העלות מול תועלת מדובר על פרויקטים כדאיים במיוחד משום שהתועלת עולה בהרבה על העלות. תארו לעצמכם שהדירה שירשתם תהיה מוכנה להשכרה תוך כמה ימים- כמה שווה רווח כזה עבורכם? זאת מבלי להזכיר את האפשרות לקבל את הפינוי חינם או במחיר מופחת כנגד תכולת הבית.

כידוע זמן הוא משאב יקר ולא לכולנו יש את היכולת להירתם לפינוי וארגון הבית. היתרון של המרכז לפינוי דירה בישראל הוא בזמינות הגבוהה וביכולת להוציא לפועל גם פרויקטים מסובכים בזמן קצר. זו יכולה להיות דירה בירושה, דירה של אגרנים כפייתיים, דירה לקראת מעבר דירה, מעבר לבית אבות, שיפוץ ועוד.

אם גם אתם מתלבטים כיצד להתמודד עם כמות גדולה של תכולה צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל דרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן